Toon posts:

Laptop! of toch stiekum een pc?

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
http://www.kijkshop.nl/online/Shop/product_details.asp?catalog%5Fname=MainCatalog&category%5Fname=Computers&product%5Fid=68223&variant%5Fid=&category%5Fpath%5Fsegment=Computer+%26+Accessoires&productlist%5Fpath%5Fsegment=Compute

Notebook Laser LT 1263
Artikelnr. 68223
"MULTIMEDIA PC,AMD Duron 800 Mhz.IDE HDD 20 GB Ultra DMA harde schijf 64 MB SDRAM/PC 133. Parallel/serieel, 2xUSB, PS2 Sound en video geïntegreerd. 17"" SVGA kleur 70 kHZ monitor. MS-windows toetsenbord (palmrest). PS/2 wheel muis. 8x8x32 Speed CD/Rewriter. 56K modem incl. gratis internet. Stereo, 160 Watt PMPO audio. Windows Millenium NL software. Incl. Software t.w.v. f 400,00. 3 Jaar on-site/telefonische helpdes Geen 16 dagen omruilgarantie."
Adviesprijs: fl. fl 3.699,00

Het heet een notebook
Op het plaatje staat een notebook.

Maar de spec's zijn typisch een PC!?

17" monitor??? Kan dat wel? op een laptop? Ik heb nooit hoger dan 15.4"gezien.

MS-windows toetsenbord (palmrest) Klinkt als een microsoft toetsenbord!? palmrest heeft geen enkele laptop

160 Watt PMPO audio, zo dat is stevig!

Dus wat is het?

en hoe kunnen we er van profiteren?
Bestellen? en als ze dan niet kunnen leveren aanspraak maken op je bestelling en de prijs! en daarna genoeg doening in een financiele sfeer!

Wie zegt het?

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-06 20:00
volgens mij is het een gewone pc met een verkeerd plaatje

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat denk ik ook!
Maar er staat toch duidelijk "NOTEBOOK"
en verder nog een echt plaatje van een notebook ook!

Dus in welke mate kun je ze aansprakelijk stellen voor de systeem eisen als je online besteld?!

Verwijderd

Op woensdag 01 augustus 2001 02:34 schreef Arne_ het volgende:
Ja, dat denk ik ook!
Maar er staat toch duidelijk "NOTEBOOK"
en verder nog een echt plaatje van een notebook ook!

Dus in welke mate kun je ze aansprakelijk stellen voor de systeem eisen als je online besteld?!
Luister, we hebben het hier over de kijkshop.
Die hebben geen verstand van de spullen die ze verkopen, en dan krijg je dit soort situaties.
Dus het is gewoon een veelste dure pc. En geen leptup.

Helaas. pindakaas.

Tuinlaafje

Verwijderd

rotfl .. 160 watt speakers in een notebook :D

Verwijderd

Topicstarter
Wacht!
Palmrest heeft Dell ook! dus daar moet ik op terug komen

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-06 20:00
Op woensdag 01 augustus 2001 02:44 schreef HlpDsK het volgende:
rotfl .. 160 watt speakers in een notebook :D
pmpo zal dat wel zijn!

Verwijderd

Op woensdag 01 augustus 2001 02:47 schreef harryslinger het volgende:

[..]

pmpo zal dat wel zijn!
dan nog is het niet verkeerd voor in een laptop;-)

Verwijderd

Op woensdag 01 augustus 2001 02:47 schreef harryslinger het volgende:

[..]

pmpo zal dat wel zijn!
Ik moet altijd zo hard lachen als ik de pmpo wattages lees. Eigenlijk zou je moeten huilen .. het is zo n00bs misleiden .. echt schandalig.

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
In folders en op websites staat altijd "fouten voorbehouden"

Je kan ze dus niets maken. Als ze dat ding leveren volgens de specs, kan je hooguit iets beginnen in de richting van "misleidende informatie" bij de reclamecodecommissie. Maar het is erg twijfelachtig of het daar onder valt.

Verwijderd

Echt eh HlpDsk , zie je daar op zo'n mega-flashy Trust doos . Mega Gamer Beast 3D Turbo sound System 1000WATT (pmpo) . Op de zijkant : PMPO wattage is enkel een richtlijn en geen reële meting . Zie je op de achterkant Max input/output power : 6.5 Watt RMS . Echt klote voor mensen die dneken dat ze dan mega veel speakerforce hebben .

• Solarsparc
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:12
LMAO!

Mensen die denken dat ze 2000 Watt RMS binnenhalen voor hun computersoundsysteempje...
2000 Watt is genoeg om een zaal met 300 man piepende oren te geven, en het gemiddelde soundsysteempje komt daar echt niet in de buurt.
Heb ik altijd al naaierij gevonden.

Ow enne, in mijn ogen lijkt me dit toch echt een laptop... kan iemand hem kopen zodat we achter de waarheid komen? :9

• R Kuipers
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14-08 08:27
Op woensdag 01 augustus 2001 02:32 schreef harryslinger het volgende:
volgens mij is het een gewone pc met een verkeerd plaatje
of het goede plaatje met de verkeerde tekst ;)

• wipe-out
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08-2025

wipe-out

oud icon, geen zin in nieuwe:)

verkoopt de kijkshop ook computers in de gewone winkels? zoja, loop naar de dichtstbijzijnde kijkshop, en ga daar kijken naar het produkt dat bij het artikelnummer oid bij die laptop die online staat hoort, dan weet je het zeker :)

Verwijderd

Volgens mij hebben ze de boel al aangepast. Als ik op de link uit het eerste bericht klik komt er wel een aannemelijk beschrijving bij de laptop te staan.

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Inderdaad link is ondertussen aangepast. ;)

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Verwijderd

Op woensdag 01 augustus 2001 03:23 schreef real_raichu70 het volgende:
Echt eh HlpDsk , zie je daar op zo'n mega-flashy Trust doos . Mega Gamer Beast 3D Turbo sound System 1000WATT (pmpo) . Op de zijkant : PMPO wattage is enkel een richtlijn en geen reële meting . Zie je op de achterkant Max input/output power : 6.5 Watt RMS . Echt klote voor mensen die dneken dat ze dan mega veel speakerforce hebben .
Bwahahaha, die maken het wel heeeel bont!
6.5 Watt RMS :D

Maarre, zodra van computerspeakertjes groot staat aangegeven hoeveel watt PMPO ze zijn raad ik ze dus juist niet aan... als een fabrikant dat nodig heeft om op te vallen en de RMS waarde niet durft te geven wantrouw ik het gelijk al.

Verder is die kijkshop site wel errrug traag :?
Of is dat IE venster nu na 2 minuten vastgelopen ofzo... nouja, et zal idd wel een PC zijn.

Verwijderd

2000 watt?
komt dat wel uit het stopcontact? :)

Verwijderd

SIS 630BO chipset. Intel Celeron 667 Mhz. 4 32 MB regelbaar. 64 MB SDRAM Intern, 1,44 MB Windows. 10 GB 2,5. 1x Type II/Zoomed Video/Cardbus. Windows ME NL. 13,3 TFT SVGA (800x600). 32 bit Intern, 56 Kbps V.90 fax/voice Intern, 24 speed CD/Rom 10/100 LAN RJ 45. Geïntegreerd, SIS 7018 3D 16 bits Inclusief. 1 Jaar pick-up and return garantie. Geen 16 dagen omruilgarantie. GRATIS AFGELEVERD BINNEN 10 WERKDAGEN.
Adviesprijs: fl. fl 3.699,00

klopt nu wel...

Verwijderd

Mensen Mensen.
er staat zeg maar heel groot in de text:
MULTIMEDIA PC en 17" monitor
Lijk me niet echt een twijfel over mogelijk, is duidelijk een PC

Verwijderd

Op donderdag 02 augustus 2001 04:01 schreef Warrior_Plague het volgende:
Mensen Mensen.
er staat zeg maar heel groot in de text:
MULTIMEDIA PC en 17" monitor
Lijk me niet echt een twijfel over mogelijk, is duidelijk een PC
Nee hoor, klick nog maar eens op de link, dat staat er al lang niet meer.
Pagina: 1