LinkedIn geeft in berichten vraagteken in plaats van duim

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

Ik heb in LInkedIn bij berichten ipv van de bekende duim een omkaderd vraagteken staan. Hoe los ik dit op?

Groet Stef

Alle reacties

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoi @Verwijderd, welkom op GoT :)

Toen je je topic opende kreeg je een template met een aantal vragen, zoals welke (relevante) hardware en software je gebruikt, en wat je zelf al gezocht, gevonden, en geprobeerd hebt. Dit vragen we zodat we je het beste kunnen helpen, en niet met oplossingen aan komen zetten die je al lang en breed hebt geprobeerd.

Dus; welke versie van macOS gebruik, heeft het altijd al niet gewerkt, en wat heb je veranderd tussen dat het werkte en nu niet meer werkt (software geinstalleerd, instellingen gewijzigd?). Kun je misschien een screenshot plaatsen van het probleem? Het kan zijn dat het het Unicode replacement character � is, wat betekent dat je een font mist (of deze corrupt is), maar het kan ook iets compleet anders zijn.

Je hoeft je post niet af te sluiten met een groet, wij Tweakers doen elkaar permanent de groeten :)

[ Voor 9% gewijzigd door Daedalus op 14-11-2019 12:06 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/