Mail komt altijd in prullenbak

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Theodoor42
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 24-04-2020
Mijn vraag
...ik mail met Outlook/Hotmail. Daar zijn een aantal commerciële afzenders geblokkeerd. Opeens merkte ik dat het mailadres van mijn vrouw daarbij stond waardoor haar mailtjes in mijn prullenbak komen. Ik heb haar gedeblokkeerd en zij staat niet meer in de lijst, maar haar mailtjes komen nog steeds in de prullenbak. Als ik zo’n mail uit de prullenbak verplaats naar In, zie je die mail meteen weer terugspringen naar de prullenbak. Wat doe ik fout (ps. Nog geen behoefte om mijn vrouw bij het vuil te zetten, Ha, Ha)

Relevante software en hardware die ik gebruik
...iPad

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...De geblokkeerde afzenders toelaten tot de In-box heeft geen resultaat. Zij blijft in de Prullenbak komen.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:46
Klinkt alsof er Rules (regels) aktief staan die e-mails verplaatsen op basis van een waarde (kennelijk het e-mailadres van je vrouw of het domeinadres van je vrouw).

Kijk eens in Outlook of er regels zijn en zo ja, pas die eens aan/zet die eens uit.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:38

br00ky

Moderator Harde Waren
Schopje naar MS, want iPad.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

@br00ky Schopje naar iOS, want iPad ;)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:28

Tens

No 24 hours, no 3 or 100 days.

een keer opnieuw opstarten?

en wat hierboven gezegd is: regels.

probeer eens een regel te maken: mail van mijn vrouw moet naar map 'mail van mijn lief'.

Regels op oude mails toepassen moet vaak handmatig, anders gaan ze idd terug.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-04 14:26
Weet je nog hoe je haar destijds had geblokkeerd? Reden hoef je niet te vertellen.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 472287

Mandrake466 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 12:32:
Weet je nog hoe je haar destijds had geblokkeerd? Reden hoef je niet te vertellen.
_O- _O- _O-

Zonder dollen. Zet de iPad helemaal UIT. Log dan eens op de computer in de browser in op je outlook/hotmail account en kijk daar de regels na. Je kan namelijk regels instellen zoals sender X alltijd naar folder Y.

Als daar niet staat, en de iPad is nog steeds UIT. Vrouw een mailtje laten sturen. Dan zou ie in de inbox moeten blijven.

Als je dan de iPad aanzet en hij gaat naar de prullenbak, dan kunnen we verder zoeken in de iPad instellingen
Pagina: 1