Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet echt een maximumprijs. Assemblage moet uitgevoerd worden. Ik heb alles geselecteerd bij Alternate.be, omdat ik daar goeie ervaringen heb. Prijzen zijn verre van de aller goedkoopste per onderdeel, maar alles op 1 plek vind ik zeer handig. Prijs op Alternate.be is 110 Eur duurder. Ik ga wachten op Black Friday (al was het maar voor de sport)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
2 klassieke harde schijven. Ik heb een recente Win 10 die ik wil gebruiken. Klavier, scherm, muis, ... recupereer ik. Ik heb nog een oudere 128Gb SSD, maar die hoeft niet te blijven. Het mag wel.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Systeem is sterk beinvloed door de BBG van september. Enkele onderdelen waren niet voorradig en heb ik vervangen. Graag daar even een sanity check (ie. PSU en Memory). De 2080 Super wil ik gewoon hebben. Ik wil ook een dichte kast.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
GPU graag Nvidia. Lichte voorkeur voor Gigabyte al blijkt MSI 50 Eur goedkoper (bij Alternate).
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag sanity check van het systeem (vooral memory en psu controle). Als er een andere (Belgische) verkoper is, die alles heeft en waar ik kan laten assembleren, wil ik het ook graag weten.
Gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet echt een maximumprijs. Assemblage moet uitgevoerd worden. Ik heb alles geselecteerd bij Alternate.be, omdat ik daar goeie ervaringen heb. Prijzen zijn verre van de aller goedkoopste per onderdeel, maar alles op 1 plek vind ik zeer handig. Prijs op Alternate.be is 110 Eur duurder. Ik ga wachten op Black Friday (al was het maar voor de sport)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
2 klassieke harde schijven. Ik heb een recente Win 10 die ik wil gebruiken. Klavier, scherm, muis, ... recupereer ik. Ik heb nog een oudere 128Gb SSD, maar die hoeft niet te blijven. Het mag wel.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Systeem is sterk beinvloed door de BBG van september. Enkele onderdelen waren niet voorradig en heb ik vervangen. Graag daar even een sanity check (ie. PSU en Memory). De 2080 Super wil ik gewoon hebben. Ik wil ook een dichte kast.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
GPU graag Nvidia. Lichte voorkeur voor Gigabyte al blijkt MSI 50 Eur goedkoper (bij Alternate).
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag sanity check van het systeem (vooral memory en psu controle). Als er een andere (Belgische) verkoper is, die alles heeft en waar ik kan laten assembleren, wil ik het ook graag weten.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 335,- | € 335,- |
| 1 | Moederborden | MSI X470 Gaming Plus Max | € 132,50 | € 132,50 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 2080 Super Gaming OC 8G (rev. 2.0) | € 780,- | € 780,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define R5 Zwart | € 111,05 | € 111,05 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock 4 | € 60,87 | € 60,87 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair 32GB, DDR4, 3200 MHz | € 157,05 | € 157,05 |
| 1 | Voedingen | Corsair HX750 V2 | € 145,90 | € 145,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 500GB | € 105,95 | € 105,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.828,32 | ||