Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agnes74v
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21-09-2024
Onder zware druk van mn dochters heb ik besloten om na 20 jaar android over te stappen naar een iphone. Het nieuwste en duurste hoef ik zeker niet, een groot scherm graag wel. Nu had ik mn oog laten vallen op de 6 plus. Gaat deze nog een paar jaar mee (3?) of kan ik beter voor de 7 plus gaan?

Groet agnes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Agnes74v schreef op woensdag 13 november 2019 @ 16:47:
Onder zware druk van mn dochters heb ik besloten om na 20 jaar android over te stappen naar een iphone. Het nieuwste en duurste hoef ik zeker niet, een groot scherm graag wel. Nu had ik mn oog laten vallen op de 6 plus. Gaat deze nog een paar jaar mee (3?) of kan ik beter voor de 7 plus gaan?

Groet agnes
Ik zou dan eerder voor de 7 plus gaan, deze is namelijk 2 jaar nieuwer. Nieuw zijn ze niet meer te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• extreme8eight
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08:30
Deze plaats je beter in het aankoopadvies onderdeel.

Maar ontopic: de 6 plus of de 6s plus? Ik zou, indien je echt moet kiezen tussen deze twee toestellen, gaan voor de 7 plus. Dit omwille van langere updates.

Officieel bij Apple kan je deze nieuw niet meer kopen. Je zou dan een 8 plus moeten kopen die 600 euro kost bij Apple, dan je beter voor de nieuwste 11 gaan imo. Maar hangt allemaal af van het budget.

PSN: extreme8eight

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:36
Zeker voor de 7 Plus gaan. De 6 Plus valt inmiddels buiten de boot bij nieuwe iOS updates. iOS 13 komt niet meer naar de 6.

De iPhone 7 (Plus) zal naar verwachting in ieder geval nog support voor iOS 14 hebben.

Edit: Is de XR of 11 geen optie?

[ Voor 7% gewijzigd door Fuwor op 13-11-2019 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Agnes74v schreef op woensdag 13 november 2019 @ 16:47:
Onder zware druk van mn dochters heb ik besloten om na 20 jaar android over te stappen naar een iphone.
Het is toch jouw telefoon? Wat maakt het jouw dochters uit wat voor telefoon je heb?

Straks krijg je misschien te horen dat je telefoon uit de prehistorie komt en een slechte koop is. Dat zou ik in ieder geval denken met het kopen van een iPhone 7 anno nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

De behuizing van 7 plus is ook steviger dan van 6 plus. 6S plus zit er ook nog tussen, die nu nog op recente iOS13 draait (6 plus niet meer)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:24
Android bestaat nog geen 20 jaar hoor.

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
Wat is je beoogde budget? en waar wil je de telefoon aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agnes74v
Rond de 300/350 ongeveer. Heb al op marktplaats gekeken., refurbished en hier...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agnes74v
Misschien moeten sommige mijn post lezen met een knipoog. Mijn dochters zijn 10. Hebben dus geen kaartje en kunnen alleen onderling ( met iphone) facetime-en. En dat android nog geen 20 jaar bestaat... Ach, je snapt me wel... Ik ben er wel uit! Bedankt voor de reacties!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Niet binnen budget, maar de most bang for the buck is by far de iPhone 8. Voelt nog zeer snel aan en de camera is nog steeds prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:10

SuBBaSS

-has Ryzen

bram1984 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 19:48:
Niet binnen budget, maar de most bang for the buck is by far de iPhone 8. Voelt nog zeer snel aan en de camera is nog steeds prima.
Zeker! Heel prima toestel en is nieuw nog net over 500 euro te krijgen.
Het is dan wel geen "plus" size, maar het ligt er ook wel wat aan 'waar je vandaan komt'.
In mijn geval vanaf een SE, mis dat kleine schermpje echt niet.
Pagina: 1