klant "dist" collega werkgever geeft collega standje

Pagina: 1
Acties:
  • 1.368 views

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

Topicstarter
Ik weet niet of het in "loopbaan" of AZ moet ..op hoop van zegen ..

voorval:
event 1) nieuwe collega vraagt account bij klant (manager) per mail
event 2) collega krijgt via klant (employee) uit een andere afdeling een account
- collega slaat mail in password vault op en wist mail maar raakt account kwijt (laptopwissel/crash oid)

event 3) collega vraagt om "reactie" van eerder verstuurde mail dat hij nog geen account heeft ontvangen.
event 4) excuus v/d manager en employee stuurt opnieuw de zelfde mail waaruit blijkt dat hij het eerder heeft ontvangen.

event 5) employee stuurt een "zeik" mail naar iedereen en zegt "dat collega moet maar in zijn spamfolder kijken"

event 6 nieuwe collega gaat uit zijn stekker en zegt, tuurlijk kan ik fout zitten / foutje maken maar Wie ben jij om mij te vertellen hoe ik mijn werk moet doen ?

event 7) collega word op het matje geroepen..

Nu is de collega wel eens dat hij "te bruut" reageert maar nog steeds van mening dat bedrijf/manager eigenlijk de klant moet erop wijzen dat het niet wenselijk is hoe wij omgaan met vertrouwelijke gevens c.q afhandelen van mail.

Aangezien het matje volgende week is .. maakt hij zich er erg druk over .. (nieuw etc) ..

zelf heb ik iets van hmm tja van beide niet handig maar om hierover in "gesprek" te gaan .. ik zie van de collega immers geen "fouten" anders dan dat hij terrecht boos is over het feit dat een externe partij hem verteld "in publieke zin" niet eens persoonlijk hem acht "terecht" te kunnen zettten.

Ik zelf zou ook erg ontdaan zijn, wellicht minder heftig reageren maar toch .. en zeker als een manager dat blijkbaar niet gaat/wil begrijpen .. (ik vernam van collega's dat de manager altijd de kant v.d klant kiest zo goed ken ik hem ook weer niet)

Tja vanalles

• I_IBlackI_I
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 01:01
Wat wil je nu van ons horen?

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:00

lasharor

7 december 2004

Ik snap er helemaal niets van.

[ Voor 6% gewijzigd door lasharor op 13-11-2019 16:37 . Reden: Oeps! ]

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:36
Ik snap het niet... Collega verwijdert een mail met zijn gegevens raakt die gegevent kwijt. Daarna gaat hij liegen dat hij nog nooit een email heeft ontvangen?

Collega heeft de schuld bij de employee gelegd en die is geirriteerd geworden...

Oftewel; als ik het goed lees is die collega een sneu persoon.

[ Voor 12% gewijzigd door Basekid op 13-11-2019 16:28 ]

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-11 11:12
Wat is de vraag?

• desmond
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
event 3) collega vraagt om "reactie" van eerder verstuurde mail dat hij nog geen account heeft ontvangen.
Liegt de collega hier?

• hackint0sh
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 15-06-2024
Dus liegen en dan bang zijn dat je op het matje geroepen gaat worden?

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Basekid schreef op woensdag 13 november 2019 @ 16:27:
Ik snap het niet... Collega verwijdert een mail met zijn gegevens raakt die gegevent kwijt. Daarna gaat hij liegen dat hij nog nooit een email heeft ontvangen?

Collega heeft de schuld bij de employee gelegd en die is geirriteerd geworden...

Oftewel; als ik het goed lees is die collega een sneu persoon.
Dat is de samenvatting.. die collega is dus een idioot

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• CurlyMo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:15
Je actoren zijn volgens mij collega, nieuwe collega, employee, manager en klant. Kan je ze desnoods dummy namen geven of letters om te volgen wie nou wat precies op welk moment deed?

Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Lastig te lezen, er zijn vier partijen? 'nieuwe collega', 'collega', 'manager' en 'employee=klant'. Ik snap er geen reet van.

Je weet dat employee een woord voor werknemer is en niet voor klant?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://media3.giphy.com/media/xT0xeAi53U24JXvxi8/giphy.gif

• GOskMet
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 22-09 07:55
Mijn hoofd doet zeer!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Ik snap hier dus echt geen zak van. Maar dat heb ik wel vaker bij topics van deze TS :P

Vaak bu'j te bang!

Verwijderd

Sorry hier kan ik helemaal niks mee
Maar bedankt voor de informatie,

Maar wat maakt het jou uit dat dit gebeurd?
Waar raakt het jou?
Waarom zou je je druk maken?

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2019 16:36 ]

• Roenie
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Wie werkt nu waar? En van wie is die collega een collega? En wat is jouw rol? Totaal onduidelijk dit.

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ik ook niet van deze zin.

• Droefsnoet
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-03-2021
Ik vind dit oprecht een interessante kwestie en niet alleen een mooie gelegenheid om mijn forumpost aantal op te krikken, omdat dit topic ongetwijfeld snel gesloten zal worden.

• genesisfm
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-11 22:54
Het feit dat je het hier kan typen en niemand er iets van snapt zou ik zeggen: Next, problem solved..
Voor de rest de personen in kwestie in de toekomst beter in de gaten houden zodat je de volgende keer een duidelijker verhaal kan schrijven waarmee je zelf wellicht al de oplossing kan vinden.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-11 18:08

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

vso schreef op woensdag 13 november 2019 @ 16:20:
Ik weet niet of het in "loopbaan" of AZ moet ..op hoop van zegen ..
ik zie van de collega immers geen "fouten" anders dan dat hij terrecht boos is over het feit dat een externe partij hem verteld "in publieke zin" niet eens persoonlijk hem acht "terecht" te kunnen zettten.
Dan zou ik stap 3 in je verhaal nog eens lezen en (met de comments hierboven in het achterhoofd) jezelf eens afvragen of je echt geen fout ziet. (of het verhaal een stuk duidelijker opschrijven als we dit verkeerd interpreteren).

Verder zie ik niet hoe dit tot een constructieve discussie gaat leiden op deze manier. Dit lijkt me vooral iets wat jouw collega met zijn manager moet oplossen. Dus op slot, bij gebrek aan duidelijk verhaal en duidelijke vraagstelling waar zinvol over te discussiëren valt.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-11 23:43

Ardana

Mens

^^ Dit dus. Met waarschuwing aan allen die op een lollige manier hebben gereageerd: bewaar dat aub voor thuis. Slechte reacties op een slecht topic is nog steeds níet de bedoeling.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.