Mijn vriendin is op zoek naar een eigen laptop. Ik ben een leek en de keuze is reuze. Hulp wordt ontzettend gewaardeerd. Zo'n 2-1 laptop die je ook als tablet kan gebruiken (dus toetsenbord eraf halen) lijkt haar wel een plus, maar het is geen keiharde eis. Ik weet ook niet of het zo'n logische keuze is, gezien de eisen.
Wat ga je met je laptop doen?
Vooral de algemene dingen (internetten, Netflix op bed, Office, mail etc.) en daarnaast (basic) programmeren. De harde schijf hoeft dus niet mega groot te zijn. Het is wel belangrijk dat de laptop snel genoeg is en genoeg geheugen heeft hiervoor. Windows heeft de voorkeur. Daarnaast is RAM wel enigszins belangrijk (volgens mij) voor programmeren. Dus graag 8-16GB RAM. Daarnaast graag een degelijke accuduur.
Wat is je budget?
600-1000. Liever 600 dan 1000.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja. Er is geen keiharde eis voor welke grootte, maar ik gok zelf dat 13" ideal is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen voorkeur. Zolang het een degelijk apparaat is.
Alvast bedankt!
Wat ga je met je laptop doen?
Vooral de algemene dingen (internetten, Netflix op bed, Office, mail etc.) en daarnaast (basic) programmeren. De harde schijf hoeft dus niet mega groot te zijn. Het is wel belangrijk dat de laptop snel genoeg is en genoeg geheugen heeft hiervoor. Windows heeft de voorkeur. Daarnaast is RAM wel enigszins belangrijk (volgens mij) voor programmeren. Dus graag 8-16GB RAM. Daarnaast graag een degelijke accuduur.
Wat is je budget?
600-1000. Liever 600 dan 1000.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja. Er is geen keiharde eis voor welke grootte, maar ik gok zelf dat 13" ideal is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen voorkeur. Zolang het een degelijk apparaat is.
Alvast bedankt!
[ Voor 11% gewijzigd door Astr0blaster op 12-11-2019 21:52 ]