Mijn vraag
...
Ik heb dinsdag mijn computer onderdelen binnen gekregen + de behuizing en de case fans. Ik ben die dag bezig geweest met het in elkaar zetten van de onderdelen alleen ik ben op een punt gekomen waar ik niet weet hoe ik verder moet komen. Ik was bezig met de fans te installeren maar ik weet totaal niet hoe dit moet. In de handleiding van de behuizing staat ook helemaal niks over de fans en op het internet kreeg ik ook niks over deze case/fans.
Relevante software en hardware die ik gebruik
- B450 Tomahawk MAX
- Ryzen 5 3600
- Cooler master 650watt 80+ Gold
- rtx 2060 ventus oc
- nog een m.2 ssd ben ff naam vergeten
- Bitfenix Nova Mesh TG ARGB inclusief 4 rgb fans.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb niet echt iets geprobeerd omdat ik bang ben het kapot te maken.
Op het internet heb ik niet veel gevonden en in de handleiding staat niks.
Mijn vraag is dus: Weet iemand hoe je case fans moet installeren? Ik heb 2 draden aan elke fan zitten alleen ik weet totaal niet wat ik er mee moet doen.
Alvast bedankt
( Dat is niet de case die ik heb BTW, die er bij gelinked is. )
...
Ik heb dinsdag mijn computer onderdelen binnen gekregen + de behuizing en de case fans. Ik ben die dag bezig geweest met het in elkaar zetten van de onderdelen alleen ik ben op een punt gekomen waar ik niet weet hoe ik verder moet komen. Ik was bezig met de fans te installeren maar ik weet totaal niet hoe dit moet. In de handleiding van de behuizing staat ook helemaal niks over de fans en op het internet kreeg ik ook niks over deze case/fans.
Relevante software en hardware die ik gebruik
- B450 Tomahawk MAX
- Ryzen 5 3600
- Cooler master 650watt 80+ Gold
- rtx 2060 ventus oc
- nog een m.2 ssd ben ff naam vergeten
- Bitfenix Nova Mesh TG ARGB inclusief 4 rgb fans.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb niet echt iets geprobeerd omdat ik bang ben het kapot te maken.
Op het internet heb ik niet veel gevonden en in de handleiding staat niks.
Mijn vraag is dus: Weet iemand hoe je case fans moet installeren? Ik heb 2 draden aan elke fan zitten alleen ik weet totaal niet wat ik er mee moet doen.
Alvast bedankt
( Dat is niet de case die ik heb BTW, die er bij gelinked is. )
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 1275476 op 12-11-2019 21:04 ]