Rijopleiding geel zwaailicht

Pagina: 1
Acties:

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Topicstarter
Vanuit mijn werk heb ik een Verklaring " Vrijstelling van bepalingen van het Reglement Verkeersregels en Verkeerstekens 1990 en de Regeling voertuigen, ten Behoeve van <Bedrijfsnaam>"

Hiermee mag ik bijvoorbeeld in bepaalde gevallen over de vluchtstrook rijden met geel zwaailicht. Hiervoor moet ik echter wel een "specifiek hiervoor, aantoonbaar, een rijopleiding te hebben gevolgd en met goed gevolg te hebben afgesloten."

Vanuit <Bedrijfsnaam> worden deze documenten gewoon verstrekt, zonder rijopleiding.

Kan natuurlijk mijn werkgever vragen maar ben eens benieuwd of er hier mensen zijn met een soortgelijke verklaring en welke rijopleidimg hievoor eigenlijk nodig is.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:18

WouterG

Dit is geen ondertitel

Heb je de vrijstelling gekregen vanuit RWS? Misschien kun je bij hun informeren naar de benodigde rijopleiding?
De wegbeheerder die mij een ontheffing heeft verstrekt stelt die voorwaarde niet.

[ Voor 27% gewijzigd door WouterG op 12-11-2019 21:01 ]