Ik heb een nieuw systeem samengesteld, graag had ik dit even laten controleren door de experts hier 
Dit zijn alleen de onderdelen die ik nieuw zou aankopen, een voeding heb ik al, deze is 650w.
Is een Corsair RM 650 (van rond 2014)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en lichte video encoding.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo min mogelijk
Voor hetgene wat ik vervang vind ik 1000 max wel mooi.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
2 Schermen, 60 en 144hz op 1080p.
Meerdere harde schijven (5 interne, 2 externe), muis, toetsenbord, geluid systeem en voeding van 650w corsair (2014 versie)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Onderstaande. Al de rest neem ik mee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zelf hou ik van Asus, nooit problemen mee gehad en is mijn go-to merk maar ik sta zeker open voor andere indien ze beter zijn of dezelfde features voor een lagere prijs.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst niet te luid.En niet teveel RGB Elementen, mag een beetje aanwezig zijn voor de sfeer maar niet over de top...
Ga je overklokken?
Een klein beetje indien mogelijk maar is geen must
Wat verwacht je van ons?
Gewoon even controle van het systeem dat ik heb samengesteld, indien er ergens bespaard kan worden dan hoor ik graag de opties.
Dit zijn alleen de onderdelen die ik nieuw zou aankopen, een voeding heb ik al, deze is 650w.
Is een Corsair RM 650 (van rond 2014)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en lichte video encoding.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo min mogelijk
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
2 Schermen, 60 en 144hz op 1080p.
Meerdere harde schijven (5 interne, 2 externe), muis, toetsenbord, geluid systeem en voeding van 650w corsair (2014 versie)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Onderstaande. Al de rest neem ik mee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zelf hou ik van Asus, nooit problemen mee gehad en is mijn go-to merk maar ik sta zeker open voor andere indien ze beter zijn of dezelfde features voor een lagere prijs.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst niet te luid.En niet teveel RGB Elementen, mag een beetje aanwezig zijn voor de sfeer maar niet over de top...
Ga je overklokken?
Een klein beetje indien mogelijk maar is geen must
Wat verwacht je van ons?
Gewoon even controle van het systeem dat ik heb samengesteld, indien er ergens bespaard kan worden dan hoor ik graag de opties.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 335,- | € 335,- |
| 1 | Moederborden | Asus PRIME X470-PRO | € 135,90 | € 135,90 |
| 1 | Videokaarten | Asus ROG Strix GeForce RTX 2070 Super 8GB Gaming Advanced | € 620,- | € 620,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define R6 USB-C Window Matzwart | € 154,50 | € 154,50 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,95 | € 49,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.295,35 | ||
[ Voor 95% gewijzigd door Sallyriana op 13-11-2019 13:42 ]