Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 555Henny555
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-09 10:06
Hallo allemaal

Onlangs heb ik de verkeerde TWRP recovery geflasht op mijn Xiaomi Redmi 6A (cactus). Nadat ik mijn gsm daarna dan maar herstartte kreeg ik eerst het miui logo te zien en daarna een vreemd scherm met informatie dat de encryptie van mijn data verloren was ofzo met slechts 1 knop, reset. Nadat ik hierop geklikt had stond hij precies vast en heb ik hem maar opnieuw opgestart. Vanaf dat moment kreeg ik niks meer op mijn scherm.

Als ik de gsm start, trilt hij en zie ik het notificatielampje aangaan maar er gebeurt voor de rest niks... Ik krijg zelfs het MIUI logo niet meer te zien. Ik geraak niet meer in flash mode, recovery en ook mijn laptop herkent de gsm niet als ik hem aan de usb-kabel hang.

Ik heb hem ook al opgemaakt en batterij verwijderd, opnieuw geprobeerd enz. maar geen resultaat. Ik las iets over test points, dat je op die manier hem kan forceren in fast boot maar dat is tot nu toe nog niet gelukt. Dan is er nog EDL (emergency download mode) maar dat is enkel voor Qualcomm cpu's en de Redmi 6A cactus versie heeft een MediaTek cpu.

Het lijkt erop dat hij mooi naar de vaantjes is en dus hard bricked is. Maar anderzijds, als hij nog trilt en 'opstart', is hij dan werkelijk hard bricked en is er geen hoop meer of is er toch nog een manier die ik kan proberen om het te redden?

Groeten
Henny