Act-Labs steeringwheel besteld, maar ...

Pagina: 1
Acties:

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:48
... ik heb hem nog steeds niet binnen! Ik heb hem besteld bij de PSX-shop, voor zover ik weet, de enige verkoper van die gruwelijk gave dingen :9~

Wie heeft er nog meer zo'n stuur besteld in de periode van nu tot ongeveer een maand geleden en ook nog niet binnengehad?

Ik vind het aardig frustrerend worden namelijk |:(

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

PSX-shop is een boutshop naar wat ik heb vernomen, heb ze zelf wel eens gemaild maar nooit wat van gehoord. Misschien hebben ze die dingen niet meer op voorraad ofzo? Als je naar de Act-Labs website gaat kun je lezen dat ze productie problemen hebben.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
Rustig rustig :)

Act-Labs laat zijn sturen in China maken. Probleem is dat er daar bij de fabricage 1 bepaald half-product niet aanwezig is. Als je het Act-Labs-forum een beetje leest weet je dat.

Het probleem ligt dus niet bij Psx-shop, maar bij Act-Labs zelf. Hulde aan Psx-shop dat ze uberhaupt die supersturen importeren.

Wat ik ervan gehoord heb kunnen de productieproblemen daar in China nog wel enkele weken aanhouden. Je bent in elk geval zeker niet de enige.

Heusinkveld Engineering

• Smarron
Ok, dus ik hoef mijn bestelling niet te cancellen en maar rustig afwachten ... :'(

Het heeft dan ook geen zin om hem vanaf de Act-Labs site te laten importeren.

Gelukkig ben ik 3 weken op vakantie. Hoop dat er daarna wel een leuk pakketje ligt als ik weer thuiskom :9 !!

• R2
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-02-2022

R2

Ook ik heb zoŽn stuurtje besteld bij PSXshop en heb netjes een mailtje gekregen dat het zeker nog 2 tot 3 weken kan gaan duren, tegen die tijd moeten ook de Shifter Plates binnen zijn en die nieuwe Clutch pedal system wordt ergens in September verwacht.
Geduld, ze komen er hoop ik :) snel aan.

• Smarron
Wanneer heb je dat meeltje dan gekregen ?! Als ik een email stuur wordt er niet eens op gereageerd! :(

Ik ben vanaf morgen 3 weken op vakantie, :Z ik hoop dat er daarna een pakketje ligt! Het is dan al 2 maanden geleden dat ik hem heb besteld!

Ik wil zooo graag racen !!! |:(

Verwijderd

Heb vandaag gebeld met de PSXshop en hij zei dat ze volgende week de eerste 20 binnen zouden krijgen. Nu hebben ze er geloof ik meer dan 100 in bestelling staan maar met een beetje mazzel ligt er briefje van de PTT in de bus als je terug komt van vakantie :P :P :P
Overigens wel een kwal van een :r vent maar ja het gaat om het stuurtje

• Smarron
Nog een leuke: Toen ik gisteren in 1 of andere vage audio-video blabla store kwam, zag ik daar tot mijn verbazing de Act-labs stuurtjes staan!!

Ik helemaal flippen en kwaad tegelijk (naar PSXshop toe), bleek later dat het niet om de FFB-stuurtjes ging ... :(

• Smarron
Zo ... ben weer terug van vakantie. B-)

Hele troep post ... maar geen groot pakket met dat verdomde stuurtje !!! |:(

Ik heb dat ding nu begin juli besteld, nog niks ontvangen. Wel had ik gelezen hierzo op GoT, dat er een levering halverwege augustus zou komen. Heeft iemand nu eindelijk zo'n stuur werkelijk ontvangen (in de periode van eind juni tot eind juli besteld zijn)?

Zal ik mijn bestelling maar cancellen en gaan voor een Microsoft of Logitech FFB?? :? Zijn die ook de moeite waard?

Please advice!!

Verwijderd

Op de site van PSXSHOP staat een lijst waaraan je kunt zien wanneer je stuurtje verstuurd wordt. Ze zeggen dat er 45 de deur uit zijn en dat er nu om de 5 dagen 20 exemplaren verstuurd worden. Als het goed komt die van mij volgende week :P :P :P Hopelijk rij ik dus volgende week mijn rondjes in GP3-2000 en in RC-2000.......

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
ik sta 18 op de lijst nu, stond eerst als nr 36 erop dus zijn er maar 20 weg, geen 45 (of ze zijn niet eerlijk aan het doen)

• Smarron
Damn, heb er nog niet gekeken, doe dat meteen even! Kan ik zien of het opschiet.

Maar als ik het goed begrijp zit er eindelijk een beetje vaart in!

• Smarron
Verdomme, ik kom niet op de site !!! |:(

Een of andere vage error ...

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
Je moet zeker je bestelling niet cancellen en gewoon wachten. Stuur is echt goed, zeker in combinatie met de shifter.

Heusinkveld Engineering

• Smarron
Zo, kom net eindelijk op de site en ...

Nummer 7 op de lijst !! Beterr !!
Dus als het goed is gaan ze woensdag de deur uit, dan heb ik hem donderdag !!! Yeehaah !! :9 :9
Ik kan echt niet meer wachten !! |:(

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Heb nog voor 500 piek aan www bonnen (te besteden bij o.a. PSX-Shop.nl) tegoed, dus dan ik mezelf ook wel eens ff op zo'n Act-Labs stuurtje gaan trakteren.

Kan iemand me zeggen wat ik dan het beste kan nemen? Wil uiteraard wel Force Feedback, aansluiten via USB is geen pré en speel over het algemeen alleen GP3 en CMR2.

Verwijderd

Op dinsdag 28 augustus 2001 12:27 schreef Skoezie het volgende:
Heb nog voor 500 piek aan www bonnen (te besteden bij o.a. PSX-Shop.nl) tegoed, dus dan ik mezelf ook wel eens ff op zo'n Act-Labs stuurtje gaan trakteren.

Kan iemand me zeggen wat ik dan het beste kan nemen? Wil uiteraard wel Force Feedback, aansluiten via USB is geen pré en speel over het algemeen alleen GP3 en CMR2.
Act-labs FF wheel + shifter = 522,- (+verzendkosten). Moet je een paar tientjes bijleggen maar dan heb je naar zeggen een topstuur.....

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

PSX-Shop is idd een beetje langzaam met leveren ik wacht al bijna 7 weken op mijn saitek x36usb die ivo probeert me ook de hele tijd weer dingen wijs te maken. eerst zou ie 4 weken geleden worden geleverd toen eind vorige week en nu aan het eind van deze week.

1x maar nooit weer!

als ie er volgende week nog niet is ga ik hem gek bellen

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

• _-= Erikje =-_
Ivo is idd niet al te handig heb ik het id, heb je de act-labs shifter plates gezien 4 en 5 speeD, dat moet met een d, niet met een T (staat nu speet nl) :)

Affijn, ik ben de rotste niet, dus ikke meeltje gestuurd van he malloot, speet is met een d dus speed, heeft ie alleen de titel aangepast :) nu staat er dus 1x speed en de rest nog speet

Maareh, ik lig de hele dag voor de deur morgen idd *D

• Smarron
Op woensdag 29 augustus 2001 20:18 schreef _-= Erikje =-_ het volgende:

Maareh, ik lig de hele dag voor de deur morgen idd *D
Jah, ik moet vanaf morgen dus weer werken |:( |:(
Maar hoop dat ze hem in de middag leveren, dan heb ik hem alsnog in huis, eindelijk !!!

Ooh, ik heb hem trouwens al begin juni besteld, dus het heeft maar 3 volle maanden geduurd voordat het stuurtje er is. Hoop dat het wel de moeite waard is geweest! :9~ :9~

• _-= Erikje =-_
ik lig nog steeds :(

• Smarron
Ok, de PSX-Shop zegt dat ze een lichting stuurtjes afgelopen woensdag hebben verzonden.

Als ze snel zijn, komen ze donderdag aan de deur, iets langzamer vrijdag.

Kom ik thuis, ligt er nog steeds helemaal niks!!!
Ik vind het nu toch wel erg lang duren!!

Ook andere slachtoffers hierzo?
(Ik stond nummer 7 op de lijst.)

Verwijderd

Yep staat ook op lijst snik snik besteld 4 august.
Ik heb gebeld en men zegt dat ze onderweg zijn maar ik heb mijn twijfels als je hier kijkt http://www.act-labs.com/ubbcgi/ultimatebb.cgi staan er nog meer slachtoffer van de hele wereld.
Wacht nog 1 week en dan ga ik stappen ondernemen.
Het kan in mijn ogen niet zo zijn dat ze per zending 20 stuurtjes versturen.(hoeveel kunnen er wel niet in een 40ft container).
Ik denk dat ze eerst hun winkel weer willen bevoorraden.
Maar ze hebben al 4 weken mijn centen afgeschreven.
PSXSHOP SUCKS

• _-= Erikje =-_
1: daarom onder rembours bestellen
2: 4 augustus pas ooooh, dan mag ik eerst :) (5 juli)
3: Ik begin wortel te schieten op de deurmat
4: dit is btw niet de schuld van ACT-labs, zie het chinese dealer verhaal hierboven ergens

• Smarron
Ok, dan ben ik de 1e! Ik heb hem op 12 juni besteld!

Maar ik denk gewoon dat die lui van PSX-shop een beetje lopen te bluffen ...
Zeggen dat ze die dingen versturen, maar gewoon een beetje tijd lopen te rekken.

• GreenEye
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-02 14:27
Bij de mediamarkt hebben ze hem ook hoor.
loop daar eens langs dan heb je hem meteen. :)

• _-= Erikje =-_
Das niet de FORCE rs, maar de versie zonder ff

• Smarron
Op zaterdag 01 september 2001 16:49 schreef _-= Erikje =-_ het volgende:
Das niet de FORCE rs, maar de versie zonder ff
Inderdaad ... Je kan me echt niet wijs maken dat ze gewoon te koop zijn.

• _-= Erikje =-_
de mediamarkt in Rdam heeft idd de gewone rs, zonder force
Pagina: 1