-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Act-Labs laat zijn sturen in China maken. Probleem is dat er daar bij de fabricage 1 bepaald half-product niet aanwezig is. Als je het Act-Labs-forum een beetje leest weet je dat.
Het probleem ligt dus niet bij Psx-shop, maar bij Act-Labs zelf. Hulde aan Psx-shop dat ze uberhaupt die supersturen importeren.
Wat ik ervan gehoord heb kunnen de productieproblemen daar in China nog wel enkele weken aanhouden. Je bent in elk geval zeker niet de enige.
Het heeft dan ook geen zin om hem vanaf de Act-Labs site te laten importeren.
Gelukkig ben ik 3 weken op vakantie. Hoop dat er daarna wel een leuk pakketje ligt als ik weer thuiskom
Geduld, ze komen er hoop ik
Ik ben vanaf morgen 3 weken op vakantie,
Ik wil zooo graag racen !!!
Verwijderd
Overigens wel een kwal van een
Ik helemaal flippen en kwaad tegelijk (naar PSXshop toe), bleek later dat het niet om de FFB-stuurtjes ging ...
Hele troep post ... maar geen groot pakket met dat verdomde stuurtje !!!
Ik heb dat ding nu begin juli besteld, nog niks ontvangen. Wel had ik gelezen hierzo op GoT, dat er een levering halverwege augustus zou komen. Heeft iemand nu eindelijk zo'n stuur werkelijk ontvangen (in de periode van eind juni tot eind juli besteld zijn)?
Zal ik mijn bestelling maar cancellen en gaan voor een Microsoft of Logitech FFB??
Please advice!!
Verwijderd
Maar als ik het goed begrijp zit er eindelijk een beetje vaart in!
Een of andere vage error ...
Nummer 7 op de lijst !! Beterr !!
Dus als het goed is gaan ze woensdag de deur uit, dan heb ik hem donderdag !!! Yeehaah !!
Ik kan echt niet meer wachten !!
Kan iemand me zeggen wat ik dan het beste kan nemen? Wil uiteraard wel Force Feedback, aansluiten via USB is geen pré en speel over het algemeen alleen GP3 en CMR2.
Verwijderd
Act-labs FF wheel + shifter = 522,- (+verzendkosten). Moet je een paar tientjes bijleggen maar dan heb je naar zeggen een topstuur.....Op dinsdag 28 augustus 2001 12:27 schreef Skoezie het volgende:
Heb nog voor 500 piek aan www bonnen (te besteden bij o.a. PSX-Shop.nl) tegoed, dus dan ik mezelf ook wel eens ff op zo'n Act-Labs stuurtje gaan trakteren.
Kan iemand me zeggen wat ik dan het beste kan nemen? Wil uiteraard wel Force Feedback, aansluiten via USB is geen pré en speel over het algemeen alleen GP3 en CMR2.
1x maar nooit weer!
als ie er volgende week nog niet is ga ik hem gek bellen
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Affijn, ik ben de rotste niet, dus ikke meeltje gestuurd van he malloot, speet is met een d dus speed, heeft ie alleen de titel aangepast
Maareh, ik lig de hele dag voor de deur morgen idd
Jah, ik moet vanaf morgen dus weer werkenOp woensdag 29 augustus 2001 20:18 schreef _-= Erikje =-_ het volgende:
Maareh, ik lig de hele dag voor de deur morgen idd
Maar hoop dat ze hem in de middag leveren, dan heb ik hem alsnog in huis, eindelijk !!!
Ooh, ik heb hem trouwens al begin juni besteld, dus het heeft maar 3 volle maanden geduurd voordat het stuurtje er is. Hoop dat het wel de moeite waard is geweest!
Als ze snel zijn, komen ze donderdag aan de deur, iets langzamer vrijdag.
Kom ik thuis, ligt er nog steeds helemaal niks!!!
Ik vind het nu toch wel erg lang duren!!
Ook andere slachtoffers hierzo?
(Ik stond nummer 7 op de lijst.)
Verwijderd
Ik heb gebeld en men zegt dat ze onderweg zijn maar ik heb mijn twijfels als je hier kijkt http://www.act-labs.com/ubbcgi/ultimatebb.cgi staan er nog meer slachtoffer van de hele wereld.
Wacht nog 1 week en dan ga ik stappen ondernemen.
Het kan in mijn ogen niet zo zijn dat ze per zending 20 stuurtjes versturen.(hoeveel kunnen er wel niet in een 40ft container).
Ik denk dat ze eerst hun winkel weer willen bevoorraden.
Maar ze hebben al 4 weken mijn centen afgeschreven.
PSXSHOP SUCKS
2: 4 augustus pas ooooh, dan mag ik eerst
3: Ik begin wortel te schieten op de deurmat
4: dit is btw niet de schuld van ACT-labs, zie het chinese dealer verhaal hierboven ergens
Maar ik denk gewoon dat die lui van PSX-shop een beetje lopen te bluffen ...
Zeggen dat ze die dingen versturen, maar gewoon een beetje tijd lopen te rekken.
loop daar eens langs dan heb je hem meteen.
Inderdaad ... Je kan me echt niet wijs maken dat ze gewoon te koop zijn.Op zaterdag 01 september 2001 16:49 schreef _-= Erikje =-_ het volgende:
Das niet de FORCE rs, maar de versie zonder ff