ben al wat aan het knutselen geslagen. op de plek waar de radiator komt (bovenin) zet ik zolang gewoon een 12cm...
Aantal pics:
Om kast resonantie tegen te gaan heb ik het chassis op elk mogelijk verbindings plekkie volgespoten met silconen. En ja het werkt goed!!

Vooraan.. een 12cm fan ( zit nu nog een 12cm 220volt fan, die wordt vervangen door een sunon )

hier zie je het grote gat bovenin waar de radiator moet komen

en een hardware aanzicht

Het is nog niet af... er moet nog geluids isolatie erin komen.... voor de fans is het al gedaan.. fans zijn namelijk vastgelijmd niet geschroefd en met een halve cm isolatie materiaal puur voor resonantie tegen te gaan.
De Kroonsteentjes is ook geen zicht... dat wordt strax allemaal weg gewerkt
Aantal pics:
Om kast resonantie tegen te gaan heb ik het chassis op elk mogelijk verbindings plekkie volgespoten met silconen. En ja het werkt goed!!

Vooraan.. een 12cm fan ( zit nu nog een 12cm 220volt fan, die wordt vervangen door een sunon )

hier zie je het grote gat bovenin waar de radiator moet komen

en een hardware aanzicht

Het is nog niet af... er moet nog geluids isolatie erin komen.... voor de fans is het al gedaan.. fans zijn namelijk vastgelijmd niet geschroefd en met een halve cm isolatie materiaal puur voor resonantie tegen te gaan.
De Kroonsteentjes is ook geen zicht... dat wordt strax allemaal weg gewerkt