Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik gebruik al jaren gopro's en heb eerder ook nooit problemen gehad. Nu heb ik sinds kort het probleem bij mijn gopro hero 5 dat ik moeite heb om goede data te krijgen. Als ik de opgenomen beelden terug kijk op de camera dan lopen ze vloeiend zonder problemen. Zodra ik de SD kaart in de kaartlezer van de computer duw krijg ik filmpjes die beschadigd zijn. Frames die blijven hangen, frames die missen en zelfs af en toe een groen of blauw beeld tussendoor. Eerst dacht ik dat het misschien aan de kaartlezer of de computer lag maar dan zou ik dit probleem al eerder gehad moeten hebben. Ik heb al eens geprobeerd om de voorgeschreven SD kaarten te gebruiken maar ook dit maakt geen verschil.

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen want ik gebruik hem nogal veel!

Specs computer:
Intel Core i7 9750H
16GB werk geheugen
256GB SSD
1TB HDD
NVIDIA Geforce GTX 1660 Ti 6gb

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avanreijn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-08 16:06
Werkt het wel goed als je het bestand van de SD kaart op je locale disk zet?

Dit om kaartlezer / Kabel / USB poort uit te sluiten.

Heb je de laatste drivers voor je videokaart?

[ Voor 41% gewijzigd door avanreijn op 12-11-2019 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:12

InFamous

excommunicado

Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:13:
Hallo,

Ik gebruik al jaren gopro's en heb eerder ook nooit problemen gehad. Nu heb ik sinds kort het probleem bij mijn gopro hero 5 dat ik moeite heb om goede data te krijgen. Als ik de opgenomen beelden terug kijk op de camera dan lopen ze vloeiend zonder problemen. Zodra ik de SD kaart in de kaartlezer van de computer duw krijg ik filmpjes die beschadigd zijn. Frames die blijven hangen, frames die missen en zelfs af en toe een groen of blauw beeld tussendoor. Eerst dacht ik dat het misschien aan de kaartlezer of de computer lag maar dan zou ik dit probleem al eerder gehad moeten hebben. Ik heb al eens geprobeerd om de voorgeschreven SD kaarten te gebruiken maar ook dit maakt geen verschil.

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen want ik gebruik hem nogal veel!

Specs computer:
Intel Core i7 9750H
16GB werk geheugen
256GB SSD
1TB HDD
NVIDIA Geforce GTX 1660 Ti 6gb
Assumption is the mother of all ...

Als de beelden op de camera via dezelfde SD kaart geen artifacts vertonen dan gaat het dus ergens tussen daar en het openen op de PC fout.

Ik zou toch even een andere reader gebruiken.

Formerly known as Ragdoll