Panasonic tv 49FX780 speeltgeen livestream van NOS schaatsen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1226852

Topicstarter
Hi,

Mijn Panasonic tv speelt de livestream van NOS schaatsen niet af :( Voor de duidelijkheid: ik zie de livestream wel, maar als ik op "play" druk dan speelt ie niet af.

Ik heb cookie toestemming gegeven en verder weet ik het ook niet! op de Ipad speelt ie gewoon af, die koppel ik dus aan de tv, maar ik hoopte met mijn nieuwe tv rechtstreeks via de browser te kunnen kijken, wel zo makkelijk.

Heeft iemand een oplossing hiervoor? Komend weekend is er weer schaatsen op en dan wil ik gewoon lekker op mijn tv kunnen kijken!
......

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Daarvoor moet je bij de NOS zijn denk ik. Via een Chromecast is het ook regelmatig dat live programma's niet gestreamed mogen(?) worden naar/via de tv/externe apparaten ...
Heeft Panasonic geen NOS app in de store? Lees nu dat het via de browser was en dan kan het net zo goed om een codec probleem gaan; of spelen andere filmpjes wel gewoon af?

[ Voor 33% gewijzigd door apis29 op 13-11-2019 19:55 ]

Anoniem: 1226852

Topicstarter
Bedankt voor je reactie!
Youtube speelt wel af! Andere NOS streams ook niet.

Ik heb contact opgenomen met Panasonic, en het schijnt iets te maken te hebben met de flash player en plugg inns die niet werken...zoals je aan mijn" ïets" leest begrijp ik er niks van, maar wel dat ik dus gewoon "veroordeeld" blijf tot het koppelen van mijn Ipad aan de tv om zo te streamen.