Ik heb gister een net geen nieuw mac opgehaald en werkt echt als een beest. Ben er zeer blij mee en het keyboard werkt ook nog als nieuw. Alleen als ik Touch ID wil gebruiken, dan geeft hij een melding over dat de limiet is overschreden van aantal vingers. Dat terwijl er geen vingers staan geregistreerd?
Specs:
MacBook Pro 13,3 15" Touch Bar 4 thunderbolt
Core i7
16gb 2133Mhz Ram
500gb SSD
Intel hd 530 + Radeon pro 450
Als ik m'n vinger wil toevoegen, geeft hij aan:
" Maximale aantal vingerafdrukken bereikt.
Om een nieuwe vingerafdruk toe te voegen, verwijder je een vingerafdruk uit een willekeurige account op deze mac."
Als antwoord: er staat maar 1 account op en dat is de mijne. Ik heb via de recovery in terminal de "xartutil --erase-all" gedaan, maar dat werkte niet. Zit eraan te denken om een os terug te gaan en dan te kijken wat er mogelijk gebugd is aan Catalina.
Heeft iemand al iets soortgelijks meegemaakt en een mogelijke oplossing?
Edit: Sierra heeft het probleem ook!
Specs:
MacBook Pro 13,3 15" Touch Bar 4 thunderbolt
Core i7
16gb 2133Mhz Ram
500gb SSD
Intel hd 530 + Radeon pro 450
Als ik m'n vinger wil toevoegen, geeft hij aan:
" Maximale aantal vingerafdrukken bereikt.
Om een nieuwe vingerafdruk toe te voegen, verwijder je een vingerafdruk uit een willekeurige account op deze mac."
Als antwoord: er staat maar 1 account op en dat is de mijne. Ik heb via de recovery in terminal de "xartutil --erase-all" gedaan, maar dat werkte niet. Zit eraan te denken om een os terug te gaan en dan te kijken wat er mogelijk gebugd is aan Catalina.
Heeft iemand al iets soortgelijks meegemaakt en een mogelijke oplossing?
Edit: Sierra heeft het probleem ook!