Wachttijd testpanel

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDV808
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 03-10 09:32
Ik heb mij een behoorlijke tijd geleden ingeschreven voor Testpanel hier op tweakers.net omdat het mij erg leuk lijkt om iets te testen en daar een review over te schrijven. Heb veel aangevinkt omdat ik alles wel wil testen. Maar nog steeds heb ik nooit een melding gehad dat er iets beschikbaar is. Ik snap dat er veel mensen zijn die dit wel willen maar is hier een soort wachtlijst voor of bepaalde vereisten naast de vereiste karma die gelden?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pazo
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online

Pazo

Mroaw?

Als ik aan mag haken; wel een goede vraag, voor mij gevoel sta ik ook al jaren aangemeld (weet niet exact meer wanneer ik dit heb gedaan) maar ook nog nooit iets mogen testen.
Wellicht dat de redactie inzicht kan geven over hoe dit wordt bepaald?

Grote Enphase topicIQ Gateway uitlezenPVOutput
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Gasloos per 11-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDV808
Pazo schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 10:34:
Als ik aan mag haken; wel een goede vraag, voor mij gevoel sta ik ook al jaren aangemeld (weet niet exact meer wanneer ik dit heb gedaan) maar ook nog nooit iets mogen testen.
Wellicht dat de redactie inzicht kan geven over hoe dit wordt bepaald?
Ja ik zie dat jou account al een stuk meer "ervaring" heeft als die van mij. ;) Dus ik snap dat jij dan voorrang zou hebben. Maar alsnog ben ik heel benieuwd inderdaad hoe dit word geregeld.

Niemand die iets weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoetje
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 24-04-2023
Hi all,

Goed dat jullie dit aangeven en snap wat jullie bedoelen.

Testers worden at random geselecteerd en het is dus echt hopen dat jij als winnaar uit de bus komt. Helaas kan ik niet meer informatie geven dan deze en alleen maar met jullie mee-duimen, dat jullie binnenkort ook een winnaar zijn!

Heb ik jullie vraag zo een beetje beantwoord?

Mocht je nog ander vragen of opmerkingen hebben, laat het dan even weten.

Groetjes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDV808
Ja ik snap nu hoe het werkt bedankt! En hoop inderdaad dat ik binnenkort ook mag kijken of ik over goede reviewkunsten beschik.