https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Intentionally left blank
Screenshot kan eventjes niet, want ik kan niet inloggen op mijn telefoon want het hamburgermenu doet het dus niet
[ Voor 55% gewijzigd door Nat-Water op 12-11-2019 09:34 ]
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Ik had Firefox speciaal geïnstalleerd om te reproduceren, dus die cache was al leeg.crisp schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 09:29:
Aan onze kant is niets veranderd. Kan je eens kijken of je cache legen helpt?
Daarnaast valt het mij nu op dat de quote knop (en wijzig, bekijk etc.) nu boven een post staan ipv in een pop up menu.
Nu is het vandaag dinsdag, dus misschien heeft dit te maken met een iteratie?
[ Voor 9% gewijzigd door Bas170 op 12-11-2019 09:35 ]
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
En op Firefox desktop doet bij mij het "gebruikersnaam"-menu het niet meer. Sinds gisteravond. Is dit een gerelateerd probleem?
[ Voor 6% gewijzigd door Room42 op 12-11-2019 09:37 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
[ Voor 5% gewijzigd door Farabi op 12-11-2019 09:41 ]
Edit: na het legen van de cache in Chrome treedt het probleem daar juist ook op.
[ Voor 18% gewijzigd door Kwistnix op 12-11-2019 09:44 ]
Ja, ik had de link al gevonden via de desktopomgeving en de link naar mijn telefoon gestuurdBas170 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 09:38:
@Nat-Water
https://tweakers.net/my.t...ion=https://tweakers.net/
Dan kun je wel inloggen

Wijzig/Bekijk/Bookmark/Quote (en Henk logo) zien er ook niet netjes uit op Safari op iPhone 6s.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Intentionally left blank
[ Voor 27% gewijzigd door Kwistnix op 12-11-2019 10:08 ]
Intentionally left blank
Klopt, fixed.
Deze zijn ook ineens verdwenen bij mij op mijn Iphone.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ja, de hele responsive javascript was even stuk..Martinusz schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 11:54:
Heeft dit ook een link met de 'snel naar onderen scrollen' pijltje (en naar boven) die normaal verschijnen in Safari?
Deze zijn ook ineens verdwenen bij mij op mijn Iphone.
Intentionally left blank
crisp schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 09:29:
Aan onze kant is niets veranderd. Kan je eens kijken of je cache legen helpt?
Nederlands is makkelijker als je denkt
Ok, die pijltjes werken hier nog nietcrisp schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 12:12:
[...]
Ja, de hele responsive javascript was even stuk..
Ik denk dat je dan nog een gecached versie van de responsive.js file met de syntax fout er in hebt. Althans, ik heb geen iPhone/Safari bij de hand om het te testen, maar op Android werkt het prima en in Chrome met iPhone simulatie ook.
Ah ja moest echt alles even clearen, werkt weerKwistnix schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:07:
[...]
Ik denk dat je dan nog een gecached versie van de responsive.js file met de syntax fout er in hebt. Althans, ik heb geen iPhone/Safari bij de hand om het te testen, maar op Android werkt het prima en in Chrome met iPhone simulatie ook.
op mijn iphone werkt het nog niet, wat bedoel je met clearen?Martinusz schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 13:15:
[...]
Ah ja moest echt alles even clearen, werkt weer
Je browser cache/tijdelijke internetbestanden. Geen idee hoe dat op iPhone heet.Hamazaki schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:51:
[...]
op mijn iphone werkt het nog niet, wat bedoel je met clearen?
Je kunt zoeken bij google naar 'iphone clear browser cache'.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
niet gelukt hier op google chrome/iphone 6S..Room42 schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 14:58:
[...]
Je browser cache/tijdelijke internetbestanden. Geen idee hoe dat op iPhone heet.
Je kunt zoeken bij google naar 'iphone clear browser cache'.
In the Chrome appHamazaki schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 15:15:
[...]
niet gelukt hier op google chrome/iphone 6S..
On your iPhone or iPad, open the Chrome app Chrome.
At the bottom, tap More More.
Tap History and then Clear browsing data.
Make sure there’s a check mark next to "Cookies, Site Data," and "Cached Images and Files."
Tap Clear browsing data.
Dat dan?
Settings -> Safari -> Wis geschiedenis en websitedataHamazaki schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 15:15:
[...]
niet gelukt hier op google chrome/iphone 6S..
Let op: je bent al je open tabbladen kwijt
Thnx gelukt!Nat-Water schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 15:18:
[...]
In the Chrome app
On your iPhone or iPad, open the Chrome app Chrome.
At the bottom, tap More More.
Tap History and then Clear browsing data.
Make sure there’s a check mark next to "Cookies, Site Data," and "Cached Images and Files."
Tap Clear browsing data.
Dat dan?
Dat gebruiken we ook, maar in dit geval ging het om een corrupte versie in de cache van de loadbalancer terwijl er aan de JS file niets was gewijzigd (cache-busting is gebaseerd op last-change van het bestand). Ik had inderdaad een nutteloze wijziging aan de JS file kunnen pushen naar productie, maar dat kost mij uiteindelijk ook tijd...Kwistnix schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 15:30:
Misschien toch wel handig om na te denken over een cache busting strategie voor javascript resources.
[ Voor 5% gewijzigd door crisp op 13-11-2019 20:43 ]
Intentionally left blank