Beste mensen,
Ik had helaas een probleem met mijn oude pc en is hierbij kapot gegaan. Ik wil weer een nieuwe bouwen en deze graag heel houden. Onder andere is mijn vraag of deze samenstelling bij elkaar past en of alles goed zal functioneren. Ook, mogelijk domme vraag, maakt het bij een 4x set RAM uit of ik het in een bepaalde volgorde erin plaats vanuit verpakking 1 tot 4 of kan dit random erin geplaatst worden? Weten jullie toevallig een goede lucht of water koeler die hierbij, hierop en hierin zal passen zonder bijv. RAM slots ruimte in gebruik te nemen?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en photoshop foto's bewerken en GIF's creeren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
2500 euro maximaal inclusief monitor en verzendkosten et cetera.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Minimaal 2TB SSD, RTX 2070 GPU, i7 9700K CPU, 64 GB RAM 3600MHz+, 1050W Power supply, passend moederbord. Voorbeeld als wenslijst.
Ga je overklokken?
Nee, niet van plan te overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Hebben jullie nog tips of aanpassingen aan mijn wenslijst om een zo'n goed mogelijke pc te bouwen?
Vragen gesteld bovenaan topic.
Hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.
Behuizing enkel vergeten erbij te plaatsen, dit zal een cooler master trooper worden. Ook een ander moederbord als suggestie zou ik waarderen sinds deze per beschrijving van de brand zelf maar 2x Case Fan connectors heeft en er 3 minimaal nodig heb. Kan het mis hebben maar dit las ik uit de manual van asus.
Ik had helaas een probleem met mijn oude pc en is hierbij kapot gegaan. Ik wil weer een nieuwe bouwen en deze graag heel houden. Onder andere is mijn vraag of deze samenstelling bij elkaar past en of alles goed zal functioneren. Ook, mogelijk domme vraag, maakt het bij een 4x set RAM uit of ik het in een bepaalde volgorde erin plaats vanuit verpakking 1 tot 4 of kan dit random erin geplaatst worden? Weten jullie toevallig een goede lucht of water koeler die hierbij, hierop en hierin zal passen zonder bijv. RAM slots ruimte in gebruik te nemen?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en photoshop foto's bewerken en GIF's creeren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
2500 euro maximaal inclusief monitor en verzendkosten et cetera.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Minimaal 2TB SSD, RTX 2070 GPU, i7 9700K CPU, 64 GB RAM 3600MHz+, 1050W Power supply, passend moederbord. Voorbeeld als wenslijst.
Ga je overklokken?
Nee, niet van plan te overklokken.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-9700K Boxed | € 378,98 | € 378,98 |
| 1 | Moederborden | Asus ROG Strix Z370-F GAMING | € 235,27 | € 235,27 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Gaming OC 3X 8G | € 554,90 | € 554,90 |
| 1 | Monitoren | AOC 27G2U/BK Zwart | € 229,- | € 229,- |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z Neo F4-3600C16Q-64GTZNC | € 384,01 | € 384,01 |
| 1 | Voedingen | Thermaltake Toughpower DPS G 1050W Platinum | € 184,60 | € 184,60 |
| 1 | Solid state drives | Samsung PM983 2,5" 1,92TB | € 404,05 | € 404,05 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.370,81 | ||
Wat verwacht je van ons?[i]
Hebben jullie nog tips of aanpassingen aan mijn wenslijst om een zo'n goed mogelijke pc te bouwen?
Vragen gesteld bovenaan topic.
Hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.
Behuizing enkel vergeten erbij te plaatsen, dit zal een cooler master trooper worden. Ook een ander moederbord als suggestie zou ik waarderen sinds deze per beschrijving van de brand zelf maar 2x Case Fan connectors heeft en er 3 minimaal nodig heb. Kan het mis hebben maar dit las ik uit de manual van asus.