Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirStephan
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 08-08 15:22
Hallo allemaal,

Ik wil binnenkort een nieuwe pc bouwen, ik zou hiervoor graag de volgende onderdelen willen gebruiken:
Case: Fractal Design C Mini
GPU: Asus Strix RTX 2060
AIO waterkoeler: MasterLiquid ML240L

Nu staat er op de spec-sheet van de Fractal Design case dat de maximum lengte 315mm is,
Vervolgens staat er op de spec-sheet van de GPU dat deze 300mm lang is en die van de AIO koeler dat deze 27mm diep is.

Nu was dus mijn vraag of deze combinatie zou passen? Want 315-27= 288mm, dus 12mm te klein.
Maar misschien dat iemand dezelfde, of vergelijkbare, setup heeft en kan kijken of die daadwerkelijk past of niet.

Alvast bedankt,
Stephan

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-08 13:47

M2M

medicijnman

Wil je de koeler echt recht achter de GPU hangen? Als ik de case bekijk zou de AIO, bovenin de kast gaan. De GPU zit daar ver onder toch?

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 18:28
Neem een andere koeler. De ML240L heeft een slechte pomp en luidruchtige fans. Een luchtkoeler van dezelfde prijs is 10x beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirStephan
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 08-08 15:22
Uszka schreef op maandag 11 november 2019 @ 23:08:
Neem een andere koeler. De ML240L heeft een slechte pomp en luidruchtige fans. Een luchtkoeler van dezelfde prijs is 10x beter.
Heb je een paar sugesties? Ik zoek iets wat past op een micro-atx moederbord, en een beetje rgb zou mooi zijn, maar geen must.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 18:28
Zolang je geen Ryzen 9 3900X of Intel 9700K/9900K hebt voldoen pricewatch: Thermaltake UX200 ARGB Lighting en pricewatch: Thermaltake Riing Silent 12 RGB Sync Edition meer dan goed.
Pagina: 1