Levensduur thrustmaster T150

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ian23032005
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 10-09 16:16
Beste Tweakers,

Ik heb 2 vragen:
1. Hoelang heb jij met de Thrustmaster T150 geracet voordat het stuur (dus niet de pedalen) kapot ging? En dan bedoel ik niet fatsoenlijk werken, dus niet dat de stof losging of iets dergelijks.
2. Ik heb een paar mogelijkheden voor een nieuw stuur:
1. de Logitech g29 + shifter
2. de Thrustmaster T150 Pro + TH8A Shifter kopen.
3. Huidige thrustmaster t150 (ongeveer 2 jaar oud) houden, maar t3pa + TH8A Shifter kopen (nieuwe pedalen zijn nodig. Het huidige rempedaal is kapot)
Hierin gaat het vooral om de FFB kwaliteit van het stuur.

Ik weet dat de shifter van de Logitech iets minder kwalitatief is. Ik ga vooral simulatie en race games spelen zoals: Euro Truck Simulator 2, F1 2019, Notruf 112, Farming Simulator 19, rFactor 2 etc.

[ Voor 16% gewijzigd door Ian23032005 op 11-11-2019 21:50 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:26

Dhrax

Prog Lord

Mja, lastig hier antwoord op te krijgen denk ik, plus dat je feitelijk helemaal niks aan die info hebt. Er zijn ongetwijfeld mensen die jaren met dergelijke producten doen en mensen die dit na 6 maanden kapot hebben getrapt. Daarnaast moet je nog rekening houden met aantal uren gebruik. Iemand die dit 2 jaar thuis heeft staan kan er vele malen minder uur aan besteed hebben. Dus mja, het is allemaal vrij subjectief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeDzi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-09 17:07
zou gewoon niet voor een logitech gaan, het verschil tussen een gear driven en belt driven stuurwiel is gewoon erg groot. Alleen het lawaai van de logitech al

vraag is een beetje wat je budget is. kijk bijvoorbeeld naar thrustmaster t300 of TC-PC bijvoorbeeld, die zijn wat duurder....

als je vrachtwagentje wil rijden of boertje wil spelen zou ik gewoon lekker blijven bij wat je hebt

[ Voor 4% gewijzigd door WeeDzi op 13-11-2019 12:25 ]