Hallo allemaal,
Een zestal jaar geleden heb ik via dezelfde weg een PC laten samenstellen.
Hier heb ik heel veel plezier van gehad en was er erg positief over.
Diezelfde PC is nu aan vervanging toe.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het gaat hierbij puur om een game PC.
Ik wil graag RDR2, CyberPunk, CoD:MW en overige nieuwe spellen in zo goed mogelijke kwaliteit kunnen spelen. Hierbij wil ik gebruik gaan maken van een 1440P scherm met 144hz. Scherm heb ik al.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Dit is de eerste keer dat ik zelf de computer in elkaar wil gaan zetten, vorige keer heb ik hem laten assembleren. Het totaalbedrag aan componenten is rond de 1500 euro. Graag wil ik ook jullie mening of de componenten goed bij elkaar passen en of ik nog ergens specifiek op moet letten bij het in elkaar zetten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord + Muis & 2 monitoren.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb natuurlijk al even gekeken naar de BBG van September aangezien die redelijk overeen komt met mijn wensen. Aangezien we inmiddels twee maanden verder zijn wil ik nog de vraag bij jullie neer leggen of ik nog andere keuzes zou moeten maken voor het budget dat ik beschikbaar heb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb in de vorige PC een Nvidia kaart gehad en hier eigenlijk alleen maar positieve ervaringen mee gehad.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De computer staat in een aparte kamer, waarbij ik geen waarde hecht aan RGB etc. De kast zelf vind ik ook niet heel boeiend.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om te gaan overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil gewoon het meeste bang for buck, zoals ik destijds ook heb gekregen. Hierbij doe ik graag een beroep op jullie expertise!
Ik hoop dat jullie mij nog verder op weg kunnen helpen. De PC ga ik waarschijnlijk aanschaffen tijdens BlackFriday met de hoop dat er nog redelijk wat onderdelen in de aanbieding komen.
Bedankt alvast!
Een zestal jaar geleden heb ik via dezelfde weg een PC laten samenstellen.
Hier heb ik heel veel plezier van gehad en was er erg positief over.
Diezelfde PC is nu aan vervanging toe.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het gaat hierbij puur om een game PC.
Ik wil graag RDR2, CyberPunk, CoD:MW en overige nieuwe spellen in zo goed mogelijke kwaliteit kunnen spelen. Hierbij wil ik gebruik gaan maken van een 1440P scherm met 144hz. Scherm heb ik al.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Dit is de eerste keer dat ik zelf de computer in elkaar wil gaan zetten, vorige keer heb ik hem laten assembleren. Het totaalbedrag aan componenten is rond de 1500 euro. Graag wil ik ook jullie mening of de componenten goed bij elkaar passen en of ik nog ergens specifiek op moet letten bij het in elkaar zetten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord + Muis & 2 monitoren.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb natuurlijk al even gekeken naar de BBG van September aangezien die redelijk overeen komt met mijn wensen. Aangezien we inmiddels twee maanden verder zijn wil ik nog de vraag bij jullie neer leggen of ik nog andere keuzes zou moeten maken voor het budget dat ik beschikbaar heb.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 335,- | € 335,- |
| 1 | Moederborden | MSI X470 Gaming Plus Max | € 132,50 | € 132,50 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2070 Super Ventus OC | € 539,- | € 539,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C | € 83,- | € 83,- |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock 4 | € 60,87 | € 60,87 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K16G4D30AESB | € 149,99 | € 149,99 |
| 1 | Voedingen | Fractal Design ION+ 560W Platinum | € 106,90 | € 106,90 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 114,95 | € 114,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.522,21 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb in de vorige PC een Nvidia kaart gehad en hier eigenlijk alleen maar positieve ervaringen mee gehad.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De computer staat in een aparte kamer, waarbij ik geen waarde hecht aan RGB etc. De kast zelf vind ik ook niet heel boeiend.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om te gaan overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil gewoon het meeste bang for buck, zoals ik destijds ook heb gekregen. Hierbij doe ik graag een beroep op jullie expertise!
Ik hoop dat jullie mij nog verder op weg kunnen helpen. De PC ga ik waarschijnlijk aanschaffen tijdens BlackFriday met de hoop dat er nog redelijk wat onderdelen in de aanbieding komen.
Bedankt alvast!