Mijn monitor staat op 4 meter afstand van mijn comp en dus was mijn monitor kabel te kort, nu had ik op een beurs een verlengkabel gekocht maar als ik die aansluit krijg ik vaag beeld
. Is dit met alle VGA verlengkabels of is deze kabel brak
Het komt in ieder geval zeker door de kabel want al ik de monitor gewoon direct aansluit is het beeld goed. De kabel is in totaal nu met verleng kabel dus 4 meter
Slechte kabel.
Voor een echte verlengkabel moet je toch best goed uitkijken.
Heel misschien heb je een paar resolutie's lager een beter beeld, maar dat hoefd natuurlijk ook niet.
Mycom schijnt goede verlengkabels te hebben, ik heb er zelf geen ervaring mee.
Voor een echte verlengkabel moet je toch best goed uitkijken.
Heel misschien heb je een paar resolutie's lager een beter beeld, maar dat hoefd natuurlijk ook niet.
Mycom schijnt goede verlengkabels te hebben, ik heb er zelf geen ervaring mee.
Resistance is futile (If < 1 Ohm)
Goeie VGA verlengkabels zijn errug duur, omdat het signaal goed doorgejetst moet worden. Heb je een kabel met of zonder öntstoorders"dat zijn die ronde plastic busjes die een stukje voor monitor en of stekker om t snoer zitten. Dat zou misschien kunnen helpen.
Anders naar een goeie PC zaak gaan (en ja die zijn duur) en daar een kabeltje scoren. www.quibus.nl daar haal ik kabels als 't echt goed moet zijn.
Anders naar een goeie PC zaak gaan (en ja die zijn duur) en daar een kabeltje scoren. www.quibus.nl daar haal ik kabels als 't echt goed moet zijn.
Verwijderd
Dan moeten ze die wel hebben natuurlijkOp dinsdag 31 juli 2001 23:42 schreef zeef het volgende:
Goede kabels kosten inderdaad flink veel geld en zijn ook dikker. Dit is ook de reden waarom een normale kabel vaak niet langer dan 1,5 meter is...
De verlengkabel heeft inderdaad geen ontstoorders
dus daar zal het wel voor een groot deel door komen.
Pagina: 1