miro dc10 onder win2k als mirodc30?

Pagina: 1
Acties:

• PM
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-12-2022
ola!

ik heb een miro dc10, nu installeer ik net win2k, en die plugged en played mijn kaart als een miro dc30. mijn kaart werkt echter niet. nu heb ik even op internet gezocht, en het blijkt dat het op de een of andere manier toch mogelijk moet zijn om je miro dc10 op die mannier werkend te krijgen onder win2k, iemand ervaring mee?

Laten we lekker link gaan doen...

Verwijderd

vriend van me heeft een dc10 van pinnacle, gebeld en alles, en de dc10 is niet professioneel genoeg voor een professioneel programma als 2k, en wordt derhalve niet ondersteund.

• Baklap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05-2023

Baklap

Grrr pak icoon ... pak !!!!

Grrr ik was een half jaar geleden al vreselijk ge***** dat die kaart het niet meer doet onder W2K, heb maar gekozen voor een dual boot systeem grr :( Als iemand idd nog een tip heeft :?

|Avid-Encoding-Editing-Authoring|

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:40
D'r heeft ook hier de nodige info gestaan over het laten werken van de DC-10 met de DC-30 drivers.
Je kunt dan onder '98 gebruik maken van Miro Instant Video, waardoor je een stuk minder rendertijd hebt in premiere.
De DC-30 heeft wel W2000 drivers beschikbaar en ook daarvan is een patch waarmee je een aantal DC-10's kunt aansturen.
Dit zijn echter maar een par versie's van de DC-10, omdat de DC-30 drivers alleen geschreven zijn voor bepaalde philips chipsets, die dus niet op alle DC-10's gebruikt zijn.
meer info op de site van Filukoff Alexsandr
Het werkt onder W2000 wanneer je dus deze chips hebt VPX3216 of VPX3220

aanvulling....
er is ook een alpha versie van w2000 drivers voor de DC10 (vast niet van Pinnacle)

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)