Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

icloud imap adres

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• maykeltje
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 03-12 14:10
Hoi,

Gebruik een apple id en schijnbaar is hier een imap icloud aan gekoppeld. Ik kan deze nergens aanpassen hoe kom ik hier van af.

Ik kan bij de mail een nieuw alias aanmaken maar die er al staat niet verwijderen namelijk.

Alle reacties

• Daedalus
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Het is me niet duidelijk wat je nu wilt bereiken. IMAP is een protocol voor het ophalen van e-mail, het adres daarvan wordt bepaald door de aanbieder (Apple voor iCloud) en is niet aan te passen. Dat adres kun je vinden in Mailserverinstellingen voor iCloud-e-mailclients.

Wellicht is het handig om eerste te vertellen wat het probleem precies is, voordat we gaan zoeken naar specifieke een oplossing :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• kaassouffle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 10:45

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Je krijgt bij iCloud automatisch een mailadres, en deze mail is binnen te halen via het IMAP protocol.

Mail-adres kom je niet vanaf volgens mij, maar je kan op computer en telefoon er voor kiezen deze niet op te halen. Via icloud.com kun je dan nog wel inloggen en de mailbox bekijken.

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 14:52

Geronimous

Moderator Spielerij
maykeltje schreef op maandag 11 november 2019 @ 16:29:
Hoi,

Gebruik een apple id en schijnbaar is hier een imap icloud aan gekoppeld. Ik kan deze nergens aanpassen hoe kom ik hier van af.

Ik kan bij de mail een nieuw alias aanmaken maar die er al staat niet verwijderen namelijk.
Je kunt dit niet verwijderen als het eenmaal is aangemaakt. iCloud mail uitgevinkt laten op je apparaten.

FT-17 FTW!

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Politiek en recht

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True