Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Spotweb index lijst is beperkt

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views

Onderwerpen

Vraag

• MrCornholio
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 11-11-2019
Mijn vraag Het aantal spots dat zichtbaar is op de index is beperkt.
...

[b]Relevante software en hardware die ik gebruikUbuntu 18.04 server, LAMP, Spotweb
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd hebIk heb de lijst op 250 spots gezet maar dit is alleen zichtbaar als ik ben ingelogd.
...

Hallo,

Als ik niet ben ingelogd op Spotweb is het aantal spots beperkt tot 25. Het is met de muis niet mogelijk om naar beneden te scrollen, ik moet de pijltjes gebruiken. Hoe kan ik ervoor zorgen dat er een normale lijst zichtbaar is waar ik doorheen kan scrollen?

*KNIP* doe maar niet

MrCornholio

Lustucru wijzigde deze reactie 11-11-2019 15:21 (6%)

Alle reacties

• Ronker
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 22-01 09:00
Welkom op tweakers MrCornholio.

Ik weet niet of we hier antwoord op mogen geven ivm download praktijken.

☻/ Please consider the environment before printing anything
/▌
/ \ <-- This is Bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• MrCornholio
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 11-11-2019
Het hele Tweakers forum staat vol met Spotweb vragen en antwoorden. :S
Spotweb is een nomaal script dat op Github staat.
Het gaat erom wat men ermee doet.
Ik link niet naar een installatie en upload geen copyright beschermd materiaal.

• Lustucru
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online

Lustucru

Adviseur

26 03 2016

Die screenprint staat vol met copyrighted materiaal. Dicht dus: we verlenen geen ondersteuning op piracy,

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True