Mijn vraag
Voor ons team (coaching, training & advies) van 7 mensen zijn wij op zoek naar een goed platform om:
Relevante software en hardware die ik gebruik
Zelf gebruik ik Asana voor mijn projecten, google calendar voor mijn eigen agenda's (5/6 agenda's) en we gebruiken nu vooral mail en WhatsApp voor communicatie. Dit geeft veel procesverlies en gehannes met verschillende communicatiestromen, versies van documenten etc.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik ben zelf al jaren tevreden Asana gebruiker, dus daar zou ik het liefst aan vast houden. Echter heeft het wel een redelijk stijle leercurve (de meesten zijn niet super tech-savey), dus ik denk dat die afvalt.Twee anderen hebben ervaringen met Trello. Dat schijnt redelijk intuïtief te werken, maar ken ik zelf dan weer niet.
Mijn vermoeden is dat we toch op een combinatie gaan uitkomen. Ik ben er bijv. achter gekomen dat Slack en Trello goed met elkaar integreren.
Waar ik alleen nog niet uitkom is
1) of de agenda functionaliteit die we zoeken (te koppelen met verschillende agenda's van de teamleden, om zo te zien wanneer/of mensen beschikbaar zijn).
2) er ook een mogelijkheid is tot het veilig delen van bestanden
Hopelijk heeft iemand ervaring met een dergelijke combinatie?
ps. van 10-15 euro pp per maand zijn acceptabel, maar liever minder.
Voor ons team (coaching, training & advies) van 7 mensen zijn wij op zoek naar een goed platform om:
- Communicatie te bundelen op 1 plek, maar wel ruimte te geven voor steeds verschillende team-samenstellingen per project.
- Bestanden te delen. Wij hebben ook af en toe te maken met persoonsgegevens, dus idealiter een AVG proof platform. Andere optie is om de bestanden met persoonsgegevens encrypted te uploaden, of helemaal offline op te slaan.
- Een gezamenlijke agenda. Idealiter een agenda waarin de beschikbaarheid van andere team-leden op basis van hun eigen gekoppelde google/outlook agenda's zichtbaar is, zodat we goed kunnen zien wie er beschikbaar is voor binnenkomende projecten.
- Een nice to have is nog projectmanagement mogelijkheden, niet noodzakelijk.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Zelf gebruik ik Asana voor mijn projecten, google calendar voor mijn eigen agenda's (5/6 agenda's) en we gebruiken nu vooral mail en WhatsApp voor communicatie. Dit geeft veel procesverlies en gehannes met verschillende communicatiestromen, versies van documenten etc.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik ben zelf al jaren tevreden Asana gebruiker, dus daar zou ik het liefst aan vast houden. Echter heeft het wel een redelijk stijle leercurve (de meesten zijn niet super tech-savey), dus ik denk dat die afvalt.Twee anderen hebben ervaringen met Trello. Dat schijnt redelijk intuïtief te werken, maar ken ik zelf dan weer niet.
Mijn vermoeden is dat we toch op een combinatie gaan uitkomen. Ik ben er bijv. achter gekomen dat Slack en Trello goed met elkaar integreren.
Waar ik alleen nog niet uitkom is
1) of de agenda functionaliteit die we zoeken (te koppelen met verschillende agenda's van de teamleden, om zo te zien wanneer/of mensen beschikbaar zijn).
2) er ook een mogelijkheid is tot het veilig delen van bestanden
Hopelijk heeft iemand ervaring met een dergelijke combinatie?
ps. van 10-15 euro pp per maand zijn acceptabel, maar liever minder.
psn: jagermeistertim