Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• rmuije
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 28-11 16:52
Mijn vraag
...

Ik heb zojuist de MI box S aangeschaft in Spanje. Heb VPN geinstalleerd en op Nederland ingesteld. NOS en NPO start apps heb ik er op staan, verder dan deze 2 kom ik niet. Ook een browser zoals Chrome of Firefox kan in niet vinden in de App store om bijv. een .apk bestandje op te laden van Videoland of Canal digital om te kunnen installeren. Via de Android telefoon werken de Nederlandse streaming diensten wel. Toch zou ik het makkelijker vinden om deze diensten direct vanaf mijn Mi box te kunnen afspelen.

Heeft iemand een oplossing of tips voor dit probleem? Alvast bedankt.
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• Audiowaste
  • Laatst online: 19:21
Waarschijnlijk zijn die apps niet beschikbaar voor Android TV.

• rmuije
Voor Android TV in Nederland wel, of scheelt dat per merk TV die android gebruiken?

• Temraakle
  • Registratie: november 2001
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Kan je de apk's niet op een usb stick zetten of de box verbinding laten maken met je pc en dan de bestanden erop zetten?

Volgens mij kon dat bij de 1ste versie van de Mibox. Met de nieuwe boxen heb ik geen ervaring :P

Temraakle wijzigde deze reactie 11-11-2019 14:21 (15%)

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Videoland is vanuit de app store te installeren zie ik. Voor Canal Digital is er een los APK bestand (5.5.1), maar deze lijkt niet te doen wat ie moet doen. Zou bijgewerkt moeten worden zegt ie, na sideloaden en starten.

A smile a day.... [The end is near]

• rmuije
Videoland is niet in de App store? (Spanje) . Ik ga dat met de USB Stick proberen. Dat advies had ik elders ook gelezen.Overigens vind ik Android TV zeer beperkt met Apps in vergelijking tot Tizen van Samsung.

rmuije wijzigde deze reactie 13-11-2019 20:51 (47%)

• rmuije
Ik heb div. Video land APK bestanden gedownload en via de USB stick weten te installeren op de Mi box S. Werkt niet vloeiend en te veel Bugs. Ik blijf doorzoeken. NPO Start staat standaard in App store (Spanje) en werkt perfect. Goede beeldkwaliteit. Alle tips voor een goed werkend Videoland APK bestand, ik hou mij aanbevolen ;) . Ik heb overigens een abbonement op Videoland en op de telefoon Huawei P30 (Spanje) werkt de APK bestand perfect. Streamen is geen probleem dus, maar het schijnt mogelijk te zijn om werkende APK geinstalleerd te krijgen op de MI Box S.
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True