Ik zoek een CPU
Ik heb op het moment een ryzen 1700 en een 1080 ti en merk dat de creative survival games niet helemaal soepel lopen. Deze spellen zouden wat cpu intensiever zijn dan de gemiddelde shooter. Ik zou mijn cpu graag willen upgraden(en daarmee ook de maximale potentie van mijn 1080 ti eruit halen) Het gaat dus specifieke om primair gamen. Stream niet, maar zit er wel over na te denken dat te beginnen. Alleen zal dat op incidentele basis zijn. Verder doe ik niks anders structureel dan gamen.
ps. Ik heb al geprobeerd alleen mijn cpu te upgraden, maar ik kreeg op een aantal random moment bsod. De foutmeldingen leken driver gerelateerd. Mijn vermoeden is toch een probleem met de firmware. Ik heb hiervoor al van alles geprobeerd en ga er van uit dat het niet lukt met mijn huidige mobo. De 3700x bleek na het terug gebracht te hebben gewoon goed te werken volgens de webshop.
Wat is je budget?
4 a 500 euro. Minder is ook altijd wel goed!
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Kwaliteit! Maakt dus niet zo veel uit, zolang het maar kwalitief goed is
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zie hier mijn huidige systeem
Ik heb op het moment een ryzen 1700 en een 1080 ti en merk dat de creative survival games niet helemaal soepel lopen. Deze spellen zouden wat cpu intensiever zijn dan de gemiddelde shooter. Ik zou mijn cpu graag willen upgraden(en daarmee ook de maximale potentie van mijn 1080 ti eruit halen) Het gaat dus specifieke om primair gamen. Stream niet, maar zit er wel over na te denken dat te beginnen. Alleen zal dat op incidentele basis zijn. Verder doe ik niks anders structureel dan gamen.
ps. Ik heb al geprobeerd alleen mijn cpu te upgraden, maar ik kreeg op een aantal random moment bsod. De foutmeldingen leken driver gerelateerd. Mijn vermoeden is toch een probleem met de firmware. Ik heb hiervoor al van alles geprobeerd en ga er van uit dat het niet lukt met mijn huidige mobo. De 3700x bleek na het terug gebracht te hebben gewoon goed te werken volgens de webshop.
Wat is je budget?
4 a 500 euro. Minder is ook altijd wel goed!
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Kwaliteit! Maakt dus niet zo veel uit, zolang het maar kwalitief goed is
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zie hier mijn huidige systeem
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 1700 Boxed Wraith Spire koeler | € 213,76 | € 213,76 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte GA-AX370-Gaming 5 | € 177,21 | € 177,21 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte Aorus GeForce GTX 1080Ti Xtreme Edition 11G | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 69,50 | € 69,50 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM750x Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 850 EVO 500GB | € 99,95 | € 99,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 560,42 | ||