Ik bezit een Nvidia shield pro en ben erg te spreken over de afspeelmogelijkheden van videobestanden. Helaas valt gamestream en GeForce Now tegen. De kleine maar merkbare lag, ondanks dat alles bedraad is, verpest voor mij de spelervaring. Ik vraag me daarom af hoe het met de afspeelmogelijkheden van de PS4 pro is gesteld. Presteert Kodi op de PS4 hetzelfde als op de Shield pro. Maw, spelen ze dezelfde formaten in dezelfde kwaliteit?
Ik zou zeggen probeer het eens, dan weet je hoe Kodi draait op de PS4..... oh wacht....
Kodi kun je niet installeren op de PS4. Via plex kun je een work around draaien door Plex op de PS4 te installeren en Kodi vanaf een ander apparaat via Plex te streamen naar de PS4.
Dus Kodi en gamen met alleen een PS4 gaat niet werken.
Kodi kun je niet installeren op de PS4. Via plex kun je een work around draaien door Plex op de PS4 te installeren en Kodi vanaf een ander apparaat via Plex te streamen naar de PS4.
Dus Kodi en gamen met alleen een PS4 gaat niet werken.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
KODI is ooit ontwikkeld voor de XBOX, niet voor zijn concurrent de PS. 
Bron: Wikipedia: Kodi (software)
Maar wordt inmiddels ook niet meer ondersteund...
Tegenwoordig biedt het ondersteuning voor Windows, Linux, OS X en Apple TV OS/iOS/Android(ARM).
Bron: Wikipedia: Kodi (software)
Maar wordt inmiddels ook niet meer ondersteund...
Tegenwoordig biedt het ondersteuning voor Windows, Linux, OS X en Apple TV OS/iOS/Android(ARM).
[ Voor 70% gewijzigd door _Dune_ op 11-11-2019 14:36 ]
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/