Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

PS4 pro icm Kodi = ideale videospeler?

Pagina: 1
Acties:

• michielvz
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 14-12 18:53
Ik bezit een Nvidia shield pro en ben erg te spreken over de afspeelmogelijkheden van videobestanden. Helaas valt gamestream en GeForce Now tegen. De kleine maar merkbare lag, ondanks dat alles bedraad is, verpest voor mij de spelervaring. Ik vraag me daarom af hoe het met de afspeelmogelijkheden van de PS4 pro is gesteld. Presteert Kodi op de PS4 hetzelfde als op de Shield pro. Maw, spelen ze dezelfde formaten in dezelfde kwaliteit?

• Hulleman
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 14-12 17:02
Ik zou zeggen probeer het eens, dan weet je hoe Kodi draait op de PS4..... oh wacht....

Kodi kun je niet installeren op de PS4. Via plex kun je een work around draaien door Plex op de PS4 te installeren en Kodi vanaf een ander apparaat via Plex te streamen naar de PS4.

Dus Kodi en gamen met alleen een PS4 gaat niet werken.

• _Dune_
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 18:34

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

KODI is ooit ontwikkeld voor de XBOX, niet voor zijn concurrent de PS. :)

Bron: Wikipedia: Kodi (software)

Maar wordt inmiddels ook niet meer ondersteund...

Tegenwoordig biedt het ondersteuning voor Windows, Linux, OS X en Apple TV OS/iOS/Android(ARM).

_Dune_ wijzigde deze reactie 11-11-2019 14:36 (70%)

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True