Problemen met CD-writer

Pagina: 1
Acties:

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-04 09:14
Hoi, ik heb zojuist mijn LG 8x5x32 writer geinstalleerd, maar hij doet het niet zoals ik het graag zou willen.
De eerste CD brandde hij perfect, dat was een MP3 CD, met ongeveer 500 MB aan liedjes erop. Geen probleem.
Daarna dacht ik wat audio CD's te branden, maar dat ging dus fout.
Ik heb er 3 geprobeerd (met Adaptec Easy CD creator, en elke keer als ie ongeveer op de helft is, track 11 ofzo (van de 17, ik brandt op Philips R80 Cd's) dan krijg ik een melding van een error "The CD-Recorder wasn't able to write to the CD, because a previous write operation was not completed" en kapt ie 'm af.
De error melding, 'writing failed',
Vervolgens kan ik de gebrandde tracks wel afluisteren...
Ik heb alles wat uit kan uitgezet tijdens het branden, en al eens op nieuw opgestart, maar dit helpt helaas niet.
Verder heb ik zo'n 261 MB nog vrij op m'n harde schijf, als dit iets uitmaakt..?
Wie kan me helpen?

MvG,

Dragon Reborn, *een* vriend van
Aristos

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-04 22:02
[niet serieus]
Hmmmmm die kopieer beveiliging werkt toch beter dan ik had verwacht >:)
[/niet serieus]

euhm wat voor snelheid probeer je te draaien ? 4 speed is volgens mij wel het snelst dat ik mijn muziek cd's fik...
draai je veel progjes naast het fikken? Ben je druk bezig als je aan het fikken bent etc?

- Ruud

• Aristos
Nee ik doe helemaal niets (behalve kijken naar mijn scherm), en er draait zo weinig mogelijk....
Verder brand ik alleen mp3, dus geen cd etc met beveiligingen...
Aristos
PS: moet DMA uit of aan? Of maakt het niet uit...

• Aristos
Hey cool, het lukt wel gewoon op 4 speed! Bedankt voor de tip! Is er nog een mogelijkheid waarop het ook zou lukken op 8 speed?

MvG,

Dragon Reborn, handlanger van
Aristos

Verwijderd

Ik brand audio gewoon op 12 speed en dat gaat prima. Misschien moet je je schijf eens defragmenteren en eens wat meer vrije ruimte maken voor je temp files en je swap file.

Y)

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:36

Wildfire

Joy to the world!

Op 8 speed zou de writer ook gewoon moeten kunnen branden.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Pagina: 1