Toon posts:

MSI 6380lite DDR plank

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand ervaringen met dir bord ?
Ik lees in enkele topics dat ze wat probleempjes kunnen geven met USB e.d.
Is er misschien een alternatief ? En dan ook waarom ! Dus aub geen antwoorden van "ik zou voor blah-blah-blah gaan want die is heel goed".......

Alvast thanx!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:20
Ik neem aan dat je het over MSI K7T266 Pro heb? Die heb ik ook gekocht (en ben heel erg blij ermee). Ik had eerst een ASUS A7A266 gekocht, maar die viel zo ontzettend tegen. Waardeloos.

Maar dit bord presteert gewoon veel beter, heeft bovendien 3 DDR slotjes. Ennum, tja, enig minpuntje vind ik zelf dan de BIOS. Neppe interface.

• Sinlath
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 18:40
Op dinsdag 31 juli 2001 23:11 schreef Wannapuf het volgende:
Ik neem aan dat je het over MSI K7T266 Pro heb? Die heb ik ook gekocht (en ben heel erg blij ermee). Ik had eerst een ASUS A7A266 gekocht, maar die viel zo ontzettend tegen. Waardeloos.

Maar dit bord presteert gewoon veel beter, heeft bovendien 3 DDR slotjes. Ennum, tja, enig minpuntje vind ik zelf dan de BIOS. Neppe interface.
dr is bij MSI op de site overigens wel een oc bios 1.0beta14 geloof ik, die ziet er beter uit

Sinlath | Opinions may contain latency

Verwijderd

ik heb de 6380LE, ik had hem alleen NIET genomen als ik wist dat ie (behalve dat ie de raid mist) ook het multiplier overclock gebeuren mist....

mocht iemand weten hoe je dit toch aan de gang krijgt (gebruikt immer dezelfde bios als de echte 6380) dmv een bioshack oid, vertel het me...

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 31 juli 2001 23:11 schreef Wannapuf het volgende:
Ik neem aan dat je het over MSI K7T266 Pro heb?
Nee, heb het over de 6380lt, is een lite versie van die K7T266 Pro.

http://www.msi.com.tw/products/mainboard/mainboard.php?model=MS-6380LE+V1.0A

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:20
Op dinsdag 31 juli 2001 23:24 schreef pret het volgende:

[..]

Nee, heb het over de 6380lt, is een lite versie van die K7T266 Pro.

http://www.msi.com.tw/products/mainboard/mainboard.php?model=MS-6380LE+V1.0A
Hum, ik zie geen verschil met mijn bord.

Oh nee wacht, er zitten idd een paar piepkleine verschilletjes in.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 31 juli 2001 23:21 schreef chrietT het volgende:
ik heb de 6380LE, ik had hem alleen NIET genomen als ik wist dat ie (behalve dat ie de raid mist) ook het multiplier overclock gebeuren mist....
Hmm...dat overclock gebeuren interesseert me niet zo. Ik wil dadelijk een STABIEL en gewoon STANDAARD SNEL systeem krijgen icm een TB 1,33, 256 DDR 2100 en Leadtek GF2 MX400 64 MB. Moet toch lukken ? :D

Verwijderd

Op dinsdag 31 juli 2001 23:27 schreef pret het volgende:

[..]

Hmm...dat overclock gebeuren interesseert me niet zo. Ik wil dadelijk een STABIEL en gewoon STANDAARD SNEL systeem krijgen icm een TB 1,33, 256 DDR 2100 en Leadtek GF2 MX400 64 MB. Moet toch lukken ? :D
stabiel is die zeker...bij mij icm win2k sp2 niet stuk te krijgen en snel...tja...ken geen andere ddr bordjes dus kan ik niet over meepraten

• Sinlath

mocht iemand weten hoe je dit toch aan de gang krijgt (gebruikt immer dezelfde bios als de echte 6380) dmv een bioshack oid, vertel het me...
welke bios versie gebruik je?

Verwijderd

1,4

• Sinlath
moet je gewoon kunne overlocken met multiplier.. according to the handleiding

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 19:00
Er is een gehacked bios (1.44) en daarmee kun je irq's per pci slot/kanaal toewijzen. Te vinden op/bij www.msihardware.com .

Do as I say, don't do as I do.

Verwijderd

Op dinsdag 31 juli 2001 23:39 schreef Sinlath het volgende:
moet je gewoon kunne overlocken met multiplier.. according to the handleiding
met de 6380 wel ja..maar niet met de 6380LE waar het hier over gaat

• Gabriel-LG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 21:41

Met het progje AMIBCP.EXE kan je verborgen bios-menu-items aanzetten (bij jou dus de multiplier settings).
Maar wees gewaarschuwd, als de 6380LE dit niet ondersteund, kun je wel eens je bios vernielen (je moet namelijk de aangepaste versie in je bios-ROM flashen)

Verwijderd

Op woensdag 01 augustus 2001 19:35 schreef Gabriel-LG het volgende:

[..]

Met het progje AMIBCP.EXE kan je verborgen bios-menu-items aanzetten (bij jou dus de multiplier settings).
Maar wees gewaarschuwd, als de 6380LE dit niet ondersteund, kun je wel eens je bios vernielen (je moet namelijk de aangepaste versie in je bios-ROM flashen)
hmm ik vraag me dus eigenlijk af of je voor het multipliergebeuren nog aparte hardware nodig hebt, iets zegt me dat het alleen softwarematig gebeurt...weet iemand dit :? :?
Pagina: 1