Toon posts:

Wat OS gebruik ik het beste ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
welk OS kan ik het beste instaleren als ik op de pc enkel zal gamen ?
win 98 se of win ME ???

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

de meeste zullen zijken hier om win2k
maar ik zelf draai onder winme
en vind het prima draaien.

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• Petuhr
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:37

Petuhr

FreeBSD

Degene die jij het lekkerste vindt draaien

Verwijderd

MacOs X >:)

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-12-2025

Engineer

Software

|:( 98se natuurlijk, me crasht al waneer je minessweeper opstart :P

Verwijderd

Op woensdag 01 augustus 2001 00:11 schreef hdd het volgende:
vaag, bij mij niet. Mankeert er soms iets aan je configuratie? :P

• RedTop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2024
Op woensdag 01 augustus 2001 00:11 schreef hdd het volgende:
Dat krijg je als je minesweeper installeerd... ;)

Serieus: Ik zal voor Windows98 gaan. WinME is echt niet veel stabieler, maar neemt wel veel meer resources in beslag... Met dat crashen valt het wel mee hoor (relatief natuurlijk :) ). Ik denk dat het crashen vaak is te wijten aan mensen die hun PC compleet verontreinigen met allerlei rotzooi. Gewoon braaf afsluiten, scandisk gebruiken als dit niet lukt (Windows98 is daar berucht om), netjes deïnstalleren, defragmenteren en zo nu en dan het één en ander schoonmaken (met Window washer bv.)

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Ik zeg Win98SE of Win2K
Ik heb WinME ook en Max Payne, THPS2 en Grand Prix 3 doen het, de rest van de games die ik erop gooi werken niet. En 3-4 keer opstarten voordat'ie goed loopt :'(
Win98 doet het 99 van de 100 keer in 1 keer, 3 weken terug voor het eerst in maanden een blauw scherm gehad :) Win98 wil geen netwerkkaart met een kabel erin (van me kabelinternet, ik heb een usb ethernetadapter en die werkt perfect) en dan gooit'ie er een blauw scherm in:)
Ik ga zo Win2000 op die comp installeren waar nu WinME opstaat...ben benieuwd hoe games daarop draaien.

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-02 23:29

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Op woensdag 01 augustus 2001 00:25 schreef Harwin het volgende:
Ik zeg Win98SE of Win2K
Ik heb WinME ook en Max Payne, THPS2 en Grand Prix 3 doen het, de rest van de games die ik erop gooi werken niet. En 3-4 keer opstarten voordat'ie goed loopt :'(
Win98 doet het 99 van de 100 keer in 1 keer, 3 weken terug voor het eerst in maanden een blauw scherm gehad :) Win98 wil geen netwerkkaart met een kabel erin (van me kabelinternet, ik heb een usb ethernetadapter en die werkt perfect) en dan gooit'ie er een blauw scherm in:)
Ik ga zo Win2000 op die comp installeren waar nu WinME opstaat...ben benieuwd hoe games daarop draaien.
Lol volgens mij kun je dan gewoon niet configureren, heb zelf een a7v133 met scanner en printer en muis en webcam op usb, geforce 2gts en winme draaien en alle maar dan ook alle spellen draaien zelfs max payne draait zonder gezeur, ok afsluiten doet mp niet goed maar daar was een patch voor en me me is reete stabiel, snap dat gezeur over me allemaal niet hoor, t loopt hier perfectos.
wel system restore uit geketst en ram idle r bij. maar t draait toppie en ik boot op binne 10 sec dus ik zou zeggen wil je gamen probeer winme, zit ook betere hardware support in dan in 98 vooral kwa usb enzo.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• udenjpg
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Heb alles geprobeerd en eigenlijk nooit problemen. Ok win me is geen verbetering t.o.v. 98 maar ik ken nog geen spel dat hierop niet draait. Nu een dubbelconfig van 98 en 2K.

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 10:24

Frenkpie

"Crocs Rule !"

win2k is met 3dmark2001 15% sneller dan in win98se

bij mij dan

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-02 08:56

Simkin

Bzzzzz

ME of 2000 natuurlijk

Verwijderd

Wat OS gebruik ik het beste ?
Das ook wel weer een aparte vorm van grammatica natuurlijk.. :)

Persoonlijk zou ik ook voor 98se gaan, icm met memturbo etc, dat heb je (helaas) gewoon nodig imo...

Verwijderd

zou voor win98 gaan, me draait bij mij voor geen meter...

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 10-02 15:20
Win Me :)
Alles doet het hier...

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
WinXP heb ik de beste prestaties mee. Op het moment draai ik zelf Win2K waar alles lekker mee loopt. Laatst perongeluk me hele games dir weggooid ipv Max Payne |:( dus nu staat er alleen Max Payne op en Q3a (enkel voor Urban Terror). Maar dat loopt lekker onder w2k

• Kayz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-02 21:17
Win 98, geen Me, dat crasht als een gek >:)

Ik had Win Me er eerst ook opgezet, maar ik heb het er ook weer even snel opgeschopt.

• Chiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:44
ik draai nu weer ff winme , maar ik vond win2k ook wel erg relaxed gamen :9

Verwijderd

win98se.....bij mij werkt winme echt niet goed......vooral veel problemem met geluid en dma
Pagina: 1