Ongewenst resultaat iOS met "Opdrachten" App

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orthodroom
  • Registratie: December 2014
  • Niet online
Ik kwam er recent achter dat ik met de nieuwe iOS geautomatiseerde opdrachten kan laten uitvoeren. Ik heb nu iets gemaakt waarmee ik 2 teksten dicteer en die in een e-mail worden verstuurd. Vervolgens zet ik dit met MS Flow automatisch in mijn OneNote.
Ik gebruik twee teksten omdat ik apart een titel wil doorgeven en daarna het daadwerkelijk bericht wil dicteren. MS Flow staat al zo ingesteld dat het de tekst op de eerste regel als titel zou pakken, maar op een of andere manier zet Opdrachten de teksten gewoon achter elkaar en begint dus niet op een nieuwe regel. Zie ook de screenshot voor hoe ik het nu opzet.

Heeft iemand ideeën hoe ik de tekst op twee regels kan krijgen?

iOS Opdrachten

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemrah
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-10-2024
Is er geen commando voor een "harde return" om tussen die twee dictaten te zetten?

Plant eens een boompje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orthodroom
  • Niet online
Niet dat ik zie. Ik heb er zelf ook al nu een lege regel tussengezet, maar dat lijkt nog steeds niet te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orthodroom
  • Niet online
Ik heb nu wel het idee om er zelf gewoon i.p.v. een lege regel een paar ongewone tekens tussen te zetten, b.v. +||+ en daar in Flow op te zoeken. Dat zou hopelijk ook moeten werken.

Bovenstaande werkt, ik heb er 4 keer een | tussengezet en filter daarop in Flow. Vervolgens met een beetje puzzelen met substring en indexOf de juiste teksten geselecteerd en gebruikt.

[ Voor 34% gewijzigd door Orthodroom op 11-11-2019 23:30 . Reden: Oplossing gevonden en erbij gezet. ]