Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Boxen + soundbar tegelijk afspelen Samsung 50RU7170

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• 0xygen500
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 07:02
Hallo iedereen.

Ik heb een boxenset die kan afspelen via bluetooth, nu zag ik een mooie soundbar online staan. Kan ik beiden pairen met mijn tv en zo geluid uit beiden devices(boxen en soundbar) laten klinken?

Alle reacties

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:37
Kun je wat meer informatie geven over de boxen en de soundbar die je hebt? Waarom wil je jouw tv centraal zetten? Gaat het om muziek, film, etc.?

Risico van diverse boxen en soundbar combineren is sowieso dat het geluid niet synchroon loopt, tenzij je een receiver hebt die alle boxen aanstuurt (wat niet kan met je soundbar). Het beste kun je dus een set kopen die past bij je behoefte.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• 0xygen500
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 07:02
Arjan90 schreef op zondag 10 november 2019 @ 22:38:
Kun je wat meer informatie geven over de boxen en de soundbar die je hebt? Waarom wil je jouw tv centraal zetten? Gaat het om muziek, film, etc.?

Risico van diverse boxen en soundbar combineren is sowieso dat het geluid niet synchroon loopt, tenzij je een receiver hebt die alle boxen aanstuurt (wat niet kan met je soundbar). Het beste kun je dus een set kopen die past bij je behoefte.
Xiaomi Mi TV Soundbar is de soundbar. De boxen zijn: Edifier R1700BT.
De reden waarom? Ik heb de tv voor mijn bank staan, naast de bank de boxen en dan voor de soundbar dacht ik.