"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
Verwijderd
Maar ik heb ook een digitaal temp metertje met een extra sensor op batterijtjes bij Blokker gehaald laatst voor Hfl 9,50
Je zou ff kunnen kijken bij Okaphone, in groningen, www.okaphone.nl. Moet je vragen naar dit ding:Op dinsdag 31 juli 2001 22:54 schreef dodemaa het volgende:
[...]
Wat voor ding of led kan ik hiervoor bestellen zodat ik dit kan zien?

Ik heb em ook, ingebouwd in onder me FD, werkt perfect. Die sensor moet je op je heatsink bevestigen, zo dicht mogelijk bij je processor
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
ze zijn wel niet goedkoop
Lees dit eens :
http://www.tweakers.net/reviews/139
Nu heb ook ook geen last meer van koelere airflows die eventueel een vertekend beeld geven.
Tip: haal het kaste van de bijbehorende LCD nooit zomaar open. Weet waar je mee bezig bent, ik heb er zelf zo al eentje verkloot..
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

en dan gewoon een gat gemaakt in een 5,25" bay en hem daar achter geplakt, c'est sim-pel.
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Verwijderd
En dan bedoel ik niet een digidoc
Dat is dus zo'n binnen/buiten ding waar ik het over had...Op woensdag 01 augustus 2001 17:20 schreef Ik_wil_een_blaaspc het volgende:
He zijn die dingen er ook met 2 of 3 sensoren met een knopje om te wisselen?
Een aflees dingetje met temp sensor aan een lange draad die je uit het raam kunt hangen ofzo en een interne, (daar moet je dus een draadje aansolderen)
Kun je met knopje binne/buiten wisselen.
kosten bij Conrad enzo veel geld, heb ik 2 jaar terug gekocht bij de dhzz voor een paar tientjes (neem 25piek)
Verwijderd
Dan ga ik binnenkort eens kijken.
Verwijderd
Het is de buitentemp meter van Blokker voor Hfl. 9,50
Op het scherm is de kamertemp 26,1 graden en de temp van de GF2MX kaart 29,3 graden te zien.
Nope sorry. Volgens mij zette ze dr in krantjes gewoon neer: thermometer, binnen/buiten oid.Op woensdag 01 augustus 2001 17:58 schreef Ik_wil_een_blaaspc het volgende:
zo'n binnen - buitending precies heet?
De mijne lijk niet op die van Hooi. Dies ik heb is wit, met dus een schakelaarje in-out. Staat verder oko nix op alleen 'digital in/outdoor thermodinges'.
Geen merkje oid
Zoiets ist alleen dan met 1 displayje en een knopje in-out
http://image01.conrad.nl/pix/128/MX/128228M2.JPG
Verwijderd
en als je dan de temp van je CPU wil meten.. waar moet je dan die diode plaatsen (temp sensor)?? die kun je dan nie tussen de cpu en de koelert plaatsen of wel?? heb er namelijk ook 1 liggen en wil daar de temp van de CPU meej meten.. iemand ideeen?Op woensdag 01 augustus 2001 17:25 schreef Dizzytal het volgende:
[..]
Dat is dus zo'n binnen/buiten ding waar ik het over had...
Een aflees dingetje met temp sensor aan een lange draad die je uit het raam kunt hangen ofzo en een interne, (daar moet je dus een draadje aansolderen)
Kun je met knopje binne/buiten wisselen.
edit:
kosten bij Conrad enzo veel geld, heb ik 2 jaar terug gekocht bij de dhzz voor een paar tientjes (neem 25piek)
Mzzls
Afhankelijk van de dikte kun je ook best pal naast de core plakkn (heb ik gedaan) Maar das dus maar net hoe ding je sensortje is..
Beetje Arctic plakspul, past precies. De temp daar is 3C hoger dan de sensor aan geeft (best redelijk dus)
Zo dus:

Verwijderd
Mzzls
Plakband... hmm weet ik niet, ik weet niet of dat ook gaat smelten ofzo. Als je warmtegeleidende tape hebt kant natuurlijk wel (te koop bij de elektroboer)
Maar goed kheb nu al weer wat nieuws, maar toch goed klote. Dus ik zou het niet zomaar met elke temp meter doen
Verwijderd
Sorry voor het leed vermaak... Ik bedoel het neit zo, maar ik ben erg benieuwd