Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor (licht) thuisgebruik

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• MrRepelsteeltje
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 05-11-2023
Goede avond! Ik ben op zoek naar een laptop voor thuisgebruik, zie hieronder. Eerlijk gezegd zie ik door de bomen het bos niet meer dus ik hoopte hier wat extra advies te kunnen krijgen. Jullie input wordt gewaardeerd :).

Wat ga je met je laptop doen?
In principe wordt de laptop gebruikt voor licht thuisgebruik: browsen, fotoboek software draaien, MS office etc. Het enige waarvoor ik kan bedenken wat zwaardere specs nodig te hebben is InDesign. Dat wordt slechts af en toe gebruikt voor prive doeleinden en het systeem hoeft voor dit programma niet gelijk high-end te worden.

Wat is je budget?
Ik was begonnen met de gedachte van zo'n EUR 500. Ik ben uiteraard wat rond gaan zoeken en het lijkt erop dat mijn budget wellicht aan de lage kant was, ik ben benieuwd wat jullie hierover denken. De prijs-range wil ik toch wel rond de 500-700 houden.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, de laptop blijft overwegend thuis. Een 15" systeem (liefst met num-pad, bestaat dat nog? ;)) heeft daarom de voorkeur.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb geen merk voorkeur. Van mijn werk heb ik een HP machine, die werkt prima maar volgens mij valt die niet in de prijs range. In mijn zoektocht tot nu toe heb ik de volgende laptops bekeken:
Asus A509FA-EJ145T
Lenovo IdeaPad S340
HP Pavilion 15-CS2720ND
Je ziet dus dat mijn zoektocht nog niet erg geconvergeerd is.. Nb, het hoeft niet per se een van de laatste modellen te zijn.