Mijn vraag
Hoe krijg ik het aan de praat?
Ik heb mijn 1700 met MB naar mijn neefje overgedaan. De Wraith Prism cooler geïnstalleerd en netjes aangesloten.
Het board is een Asus RRIME X370-Pro.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10.
ASUS Aura.
Coolermaster AMD Wraith Prism software 1.0.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Als eerste de RGB kabel aangesloten. Geen success, Asus aura ziet hem niet. Niks mee te beginnen.
Als tweede de USB kabel aangesloten. Eerst de Prism software geïnstalleerd en die ziet het device maar kan er niks mee.
Ik kan ook geen enkele juiste instructie vinden. Wat ik dan ook zoek is een stap voor stap instructie om het werkend te krijgen.
Zat unboxing videos maar geen enkele instructie te vinden. Moet ik beide kabels gebruiken, welke ik aura versie, kan het alleen met usb.
En alle verhalen op internet zijn tegenstrijdig.
Hoe krijg ik het aan de praat?
Ik heb mijn 1700 met MB naar mijn neefje overgedaan. De Wraith Prism cooler geïnstalleerd en netjes aangesloten.
Het board is een Asus RRIME X370-Pro.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10.
ASUS Aura.
Coolermaster AMD Wraith Prism software 1.0.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Als eerste de RGB kabel aangesloten. Geen success, Asus aura ziet hem niet. Niks mee te beginnen.
Als tweede de USB kabel aangesloten. Eerst de Prism software geïnstalleerd en die ziet het device maar kan er niks mee.
Ik kan ook geen enkele juiste instructie vinden. Wat ik dan ook zoek is een stap voor stap instructie om het werkend te krijgen.
Zat unboxing videos maar geen enkele instructie te vinden. Moet ik beide kabels gebruiken, welke ik aura versie, kan het alleen met usb.
En alle verhalen op internet zijn tegenstrijdig.
[ Voor 5% gewijzigd door Wim-Bart op 10-11-2019 23:24 ]
Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.