Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD
Vraag
Alle reacties
Ik kan het mis hebben... maar dit is voor mij een moment om malware/virus te gaan scannen.
Met deze informatie die je geeft kan ik weinig doen. Het is niet alsof ik kan zien welke software jij draait en wat er als laatst is geüpdate.
Met deze informatie die je geeft kan ik weinig doen. Het is niet alsof ik kan zien welke software jij draait en wat er als laatst is geüpdate.
Kleine update hierop:
Uiteindelijk heb ik Windows opnieuw geinstalleerd en leek het probleem weg te zijn..
Echter, kwam het probleem na 2 dagen weer terug
(bijna alsof het probleem gekoppeld is aan mijn Microsoft account?)
Uiteindelijk heb ik Windows opnieuw geinstalleerd en leek het probleem weg te zijn..
Echter, kwam het probleem na 2 dagen weer terug
(bijna alsof het probleem gekoppeld is aan mijn Microsoft account?)
Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD
Daar staat Versie 1903. De laatste versie is 1909, altijd de laatste versie gebruiken lijkt mij.
Mijn inziens lijkt je toch een virus/malware te hebben. Kijk eens goed of de snelkoppelingen wel .lnk als extentie hebben en programma's als .exe.
In jouw voorbeeld zien we duidelijk dat Discord de extentie .fpack heeft. Dit is niet normaal lijkt mij.
In jouw voorbeeld zien we duidelijk dat Discord de extentie .fpack heeft. Dit is niet normaal lijkt mij.
Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!
Pagina: 1