Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Apple draadloos toetsenbord blijft aangeven batterij leeg

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• oadm
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 27-11 10:16
Ik heb een draadloos Apple toetsenbord waar oplaadbare batterijen ingaan. Het toetsenbord en mac heb ik nu 8 jaar en alles werkte tot nu toe probleemloos. Nu krijg ik echter steeds een popup waar in aangegeven wordt dat mijn batterijen leeg zijn terwijl ik ze net heb opgeladen. Nieuwe oplaadbare batterijen gekocht, helemaal opgeladen maar mijn mac blijft aangeven dat de batterijen leeg zijn terwijl ik de nieuwe batterijen toch echt heb opgeladen. Iemand een idee ? Afmelden toetsenbord en opnieuw aanmelden heeft ook geen zin.

Alle reacties

• .Maarten
  • Registratie: januari 2011
  • Nu online
Geen oplaadbare batterijen gebruiken. Het voltage ervan is lager en dat werkt niet altijd goed.

• oadm
.Maarten schreef op zondag 10 november 2019 @ 15:01:
Geen oplaadbare batterijen gebruiken. Het voltage ervan is lager en dat werkt niet altijd goed.
Maar ik doe dat al jaren en nu ineens dit.

• Daedalus
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Wat voor type waren de batterijen die erin zaten, en wat voor type heb je nu gekocht (NiCd? NiMH? LiPo?) Je zou het met niet-oplaadbare batterijen kunnen proberen. Als dat niet werkt weet je in ieder geval dat het niet aan de batterijen ligt.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• DukeBox
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 13:17

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

.Maarten schreef op zondag 10 november 2019 @ 15:01:
De duurdere NiZn kunnen dat wel prima.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• oadm
Daedalus schreef op zondag 10 november 2019 @ 16:16:
Wat voor type waren de batterijen die erin zaten, en wat voor type heb je nu gekocht (NiCd? NiMH? LiPo?) Je zou het met niet-oplaadbare batterijen kunnen proberen. Als dat niet werkt weet je in ieder geval dat het niet aan de batterijen ligt.
Ik had de originele oplaadbare batterijen van Apple en dat ging jaren goed totdat ik dit signaal kreeg. Dus dacht ik dat oplaadbare batterijen ook een beperkte levensduur hebben en kocht nieuwe oplaadbare met dezelfde specs maar ik blijf dit signaal krijgen. Het toetsenbord blijft het wel doen overigens.
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True