Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:00
Mijn teerbeminde partner heeft een uitdaging: een telefoon vinden waarop hij ook z'n werkprofiel kan installeren / gebruiken. Hij heeft nu een Huawei, maar daar wil Europa zo'n beetje van af.

De grootste uitdaging: een telefoon vinden waarop Intelligent Hub van VMWare draait (ook wel bekend als Airwatch). Het ding maakt een Android for Work profiel aan op het toestel. Blijkt dat niet alle telefoonmerken i.c.m. Android en een eigen schil dat leuk vinden. Zo gebruik ik een Xiaomi. Maar dat bleek dus niet te werken :( .

De last is eigenlijk dat er niet echt een pijl op te trekken is: VMWare heeft geen lijst met wat wél werkt, Android heeft wel een Enterprise lijst maar die is niet correct/volledig. Op de (internationale) fora staan af-en-toe wat berichten maar die zijn snel gedateerd in potentie door bugfixes, nieuwe Androidversies en/of versies van de app zelf.

Wat ik dus zoek en wil vragen hier: wie heeft ervaring met welk toestel en met welk OS (schil/versie Android). Dat kan helpen! Sowieso hebben we meer interesse in andere merken dan Apple/Samsung.

Ik maak vast een opsomming hieronder.

Wat niet werkt
  • Xiaomi - Android 9 / MIUI 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-08 07:40

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Op de pixel telefoons werkt het iig prima (gebruik een werk profiel op mijn Pixel 3a icm Island).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:19

Tijntje

Hello?!

Het werkt op alle courante Samsung toestellen

[ Voor 20% gewijzigd door Tijntje op 11-11-2019 07:36 ]

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.