Ik heb een Samsung WD80J6400AW wasdroogcombinatie van 4,5 jaar oud. Hierbij draait de trommel niet meer mooi rond. Er zit speling in (in één 'hoek', niet overal): tijdens het ronddraaien van de trommel zie je de afstand tussen de trommel en het manchet duidelijk veranderen. Ook is er een 'boink boink' geluid te horen op een specifiek punt tijdens de rotatie van de trommel.
Een kort filmpje zegt meer dan duizend woorden, dus hierbij mijn wasmachine:
Ik krijg de machine op dit moment niet makkelijk verder gedemonteerd (panelen voor, boven en achter zijn verwijderd). De dikke bout achterop de trommel krijg ik ondanks een enthousiaste poging met een lange sleutel en hamer (nog) niet los.
Voordat ik verder ga met slopen demonteren zou ik graag een second opinion willen van iemand die wel eerder een wasmachine uit elkaar heeft gehaald
Ik vermoed zelf het trommelkruis en daarvoor moet ik echt de bout los maken die nu vast blijft zitten. Zoek ik het probleem in de juiste hoek of moet ik het echt ergens anders zoeken?
Een kort filmpje zegt meer dan duizend woorden, dus hierbij mijn wasmachine:
Ik krijg de machine op dit moment niet makkelijk verder gedemonteerd (panelen voor, boven en achter zijn verwijderd). De dikke bout achterop de trommel krijg ik ondanks een enthousiaste poging met een lange sleutel en hamer (nog) niet los.
Voordat ik verder ga met slopen demonteren zou ik graag een second opinion willen van iemand die wel eerder een wasmachine uit elkaar heeft gehaald
Ik vermoed zelf het trommelkruis en daarvoor moet ik echt de bout los maken die nu vast blijft zitten. Zoek ik het probleem in de juiste hoek of moet ik het echt ergens anders zoeken?
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX