Hallo iedereen.
Enkele dagen geleden heb ik mijn systeem vernieuwd. Momenteel zit ik met huidige configuratie:
Echter, na samenstellen zat ik meteen met het probleem dat de computer slechts voor 1seconde opstart en dan weer stilvalt... Ik heb elke component getest en het bleek dat opstarten niet lukte wanneer ik de Crucial SSD inplugde in de SATA slots..
Aangezien ik Windows op deze SSD heb staan, wil ik natuurlijk dat deze nog gebruikt kan worden. Het zou me raar lijken dat deze plots niet meer werkt, aangezien hij donderdag in de oude setup nog werkte en nu plots niet meer..
Ik heb verschillende dingen geprobeerd, maar in de BIOS wordt hij niet herkend bij de SATA aansluitingen..
Wanneer ik de aansluitingen van de HDD uit trek en deze in de SSD steek, start de pc wel op, maar wordt hij nog steeds niet herkend..
Ik ben echt ten einde raad.. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen..
Enkele dagen geleden heb ik mijn systeem vernieuwd. Momenteel zit ik met huidige configuratie:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 195,- | € 195,- |
1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 110,90 | € 110,90 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 2080 Super Windforce OC 8G | € 759,50 | € 759,50 |
1 | Interne harde schijven | WD Blue 3,5" (64MB cache, 7200rpm), 1TB | € 37,49 | € 37,49 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Define R5 Zwart Window | € 0,- | € 0,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 67,85 | € 67,85 |
1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 92,- | € 92,- |
1 | Solid state drives | Crucial MX100 256GB | € 0,- | € 0,- |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 129,95 | € 129,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.392,69 |
Echter, na samenstellen zat ik meteen met het probleem dat de computer slechts voor 1seconde opstart en dan weer stilvalt... Ik heb elke component getest en het bleek dat opstarten niet lukte wanneer ik de Crucial SSD inplugde in de SATA slots..
Aangezien ik Windows op deze SSD heb staan, wil ik natuurlijk dat deze nog gebruikt kan worden. Het zou me raar lijken dat deze plots niet meer werkt, aangezien hij donderdag in de oude setup nog werkte en nu plots niet meer..
Ik heb verschillende dingen geprobeerd, maar in de BIOS wordt hij niet herkend bij de SATA aansluitingen..
Wanneer ik de aansluitingen van de HDD uit trek en deze in de SSD steek, start de pc wel op, maar wordt hij nog steeds niet herkend..
Ik ben echt ten einde raad.. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen..