ik ging vandaag naar de intertoys in vlissingen maar daar was hij niet meer te krijgen
en bestellen duurde 4 a 6 weeken omdat hun hoofd dealer ofzow zw ook niet had is hij noch ergens te koop hier in de buurt in een winkel, of ergens online ik koop t liefst hier ergens in een winkel en heeft iemand het spel al en is het ee leuk spel mij leek gt advanced wel leuk maar speel ik er wel lang mee is het niet zo uitgespeeld ? of is tony hawk pro skater 2 ook leuk/leuker dan gt advanced waar speel je het meest mee want her zijn duure spellen
k'had m gedownload en op me gba ff gedaan, maar moet zeggen vin t wel tegen vallen, trouwens bij de meeste gba spellen dat geluid is gewoon 8 bit geluid, vindt ik eigenlijk wel tegenvallen, ok ziet r mooi uit maar ga streetfighter maar es doen de muziek is 8bit kwaliteit 
Verder ben ik erg blij met me gba
Verder ben ik erg blij met me gba
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Ik kon hem echt nergens meer vinden, echt overal gezocht.
Toen heb ik THPS 2 maar gekocht, wat volgens mij nog leuker is ook
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
euhmm ja THPS 2 is idd leuker... ennuh hiero in Heerhugowaard kun je em nog wel kopuhOp woensdag 01 augustus 2001 12:43 schreef Famoso het volgende:
Ik kon hem echt nergens meer vinden, echt overal gezocht.
Signatures are so subliminal...
Pagina: 1