Toon posts:

GT Advance ( GBA ) waar te koop en is het erg leuk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ging vandaag naar de intertoys in vlissingen maar daar was hij niet meer te krijgen :( en bestellen duurde 4 a 6 weeken omdat hun hoofd dealer ofzow zw ook niet had is hij noch ergens te koop hier in de buurt in een winkel, of ergens online ik koop t liefst hier ergens in een winkel en heeft iemand het spel al en is het ee leuk spel mij leek gt advanced wel leuk maar speel ik er wel lang mee is het niet zo uitgespeeld ? of is tony hawk pro skater 2 ook leuk/leuker dan gt advanced waar speel je het meest mee want her zijn duure spellen

Verwijderd

online www.dimensionplus.nl

maar ik vind er geen donder aan :)

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-02 23:29

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

k'had m gedownload en op me gba ff gedaan, maar moet zeggen vin t wel tegen vallen, trouwens bij de meeste gba spellen dat geluid is gewoon 8 bit geluid, vindt ik eigenlijk wel tegenvallen, ok ziet r mooi uit maar ga streetfighter maar es doen de muziek is 8bit kwaliteit :(
Verder ben ik erg blij met me gba :9

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Ik kon hem echt nergens meer vinden, echt overal gezocht.
Toen heb ik THPS 2 maar gekocht, wat volgens mij nog leuker is ook :)

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

• stduke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-11-2022

stduke

Hail to the king baby!

Op woensdag 01 augustus 2001 12:43 schreef Famoso het volgende:
Ik kon hem echt nergens meer vinden, echt overal gezocht.
Toen heb ik THPS 2 maar gekocht, wat volgens mij nog leuker is ook :)
euhmm ja THPS 2 is idd leuker... ennuh hiero in Heerhugowaard kun je em nog wel kopuh 8-)

Signatures are so subliminal...

Verwijderd

Topicstarter
he he ik heb ook maar thps2 gekocht he he idd lijkt mij het ook leuker als gt advanced
Pagina: 1