Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Verwijderen feedback Psyrael

Pagina: 1
Acties:
  • 399 views

• pongthamong
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 06:37
Veiling gewonnen, maar niet meer nodig. Veilingen zijn niet bindend op tweakers. Er is geen transactie of overeenkomst dus mag volgens de tweakers regels niet beoordeeld worden.

Graag de beoordeling verwijderen. Ik snap dat hij het niet leuk vind dat ik hem niet overneem, maar goed dat is het systeem nu zo eenmaal.

• Psyrael
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 14-12 13:35
Volgens mij zeg ik niets verkeerd in de review, maar puur hoe de topicstarter omgaat met veilingen.

Hieronder een deel van mijn review wat volgens mij goed samenvat waarom ik de review plaats.
Deze Tweaker bied dus blijkbaar op veilingen zonder vooraf na te denken of hij het product wel echt wil kopen. Het klopt dat het op Tweakers geen bindend bod is, maar het is zeker niet netjes tegenover je mede Tweaker.
Dit had topicstarter kunnen voorkomen door gewoon zijn bod vooraf te verwijderen.

Daarnaast heb ik even gekeken in de post history van topicstarter, en het valt me op dat dit niet het eerste "Feedback/Review verwijderen" topic van hem is.

Als het beleid daadwerkelijk is dat je pas beoordeeld mag worden na een transactie, dan is dat erg vreemd. Je krijgt dan een verkeerd beeld van mensen. Mensen die bijvoorbeeld negens meer op reageren, of in dit geval het product niet meer willen terwijl ze toch een bod geplaatst hebben.

Psyrael wijzigde deze reactie 09-11-2019 18:43 (30%)

My mind's telling me no

• pongthamong
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 06:37
Ja sorry, maar dat is het beleid. Als het beleid anders zou zijn, zou ik ook anders reageren.

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Virtualisatie Dictator

Idd ^^. Dus bij deze is de review verwijderd.

Veiling: Tweakers Kerstballen

• Psyrael
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 14-12 13:35
Zoals gezegd vind ik het een vreemde keuze. Topicstarter heeft al meerdere reviews laten verwijderen, waardoor je naar mijn mening een verkeerd beeld van de persoon krijgt.

Heel apart, maar fijn voor de topicstarter: die kan doorgaan met zijn manier van handelen.

PS: Waar kan ik dat beleid vinden eigenlijk? Ik kon het in de Algemene Voorwaarden Vraag & Aanbod zo snel niet vinden...

Psyrael wijzigde deze reactie 09-11-2019 19:14 (18%)

My mind's telling me no

• TechandMusic
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 09:35

TechandMusic

Ryzen Powerrrrr

Psyrael schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 19:13:
Zoals gezegd vind ik het een vreemde keuze. Topicstarter heeft al meerdere reviews laten verwijderen, waardoor je naar mijn mening een verkeerd beeld van de persoon krijgt.

Heel apart, maar fijn voor de topicstarter: die kan doorgaan met zijn manier van handelen.

PS: Waar kan ik dat beleid vinden eigenlijk? Ik kon het in de Algemene Voorwaarden Vraag & Aanbod zo snel niet vinden...
Punt 13 van de V&A voorwaarden:
Het bieden is puur indicatief. Zowel koper al verkoper kunnen hier geen rechten aan ontlenen. Een bod is niet bindend en verplicht U niet tot aan- of verkoop. Er is geen sluitingstermijn, het bod blijft staan zo lang de advertentie blijft staan op V&A.
Overigens is het misschien wel handig als dit ook in de V&A FAQ verwerkt wordt.

Ryzen 5 2600 / RX 480 8GB Nitro+ OC / 16GB DDR4 3000MHz Vengeance RGB / ASRock B450M Pro4 / Antec Performance One P280

• VluggeJappie
  • Registratie: september 2019
  • Niet online
Daarom moet de 'veiling' in de huidige vorm ook afgeschaft worden of inderdaad de regels verander in veiling winnen maar niet afronden = negatieve beoordeling. Het is dan ook helemaal geen veiling als je je zomaar terug kan trekken! 8)7

Het enige reden waarom Tweakers dit op de huidige wijze handhaaft is omdat zij simpelweg te lui zijn om te bemiddelen bij eventuele conflicten en alle verantwoordelijkheid van de verkoopplatform van zich afschuiven richting de eindgebruikers.

VluggeJappie wijzigde deze reactie 10-11-2019 11:48 (67%)

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Virtualisatie Dictator

Dit is geen discussie topic. Dicht dus.

@VluggeJappie Voordat je dergelijke uitspraken doet, lees even de V&A Voorwaarden nog eens door:
Tweakers biedt enkel de gelegenheid om verkoper en koper bij elkaar te brengen. Tweakers is en zal op geen enkele manier partij zijn in de daadwerkelijke overeenkomst tussen koper en verkoper. Tweakers kan dan ook geen aansprakelijkheid aanvaarden omtrent de kwaliteit, de veiligheid of de legaliteit van de geadverteerde objecten, de juistheid van de aanbiedingen, de bevoegdheid van verkopers objecten te verkopen en de bevoegdheid van kopers objecten te kopen. Ook kunnen wij nakoming van de overeenkomst tussen koper en verkoper niet garanderen, noch bij een geschil bemiddelen tussen partijen.
Wij zijn zeker geen verkoopplatform, en in hele specifieke gevallen willen we ook best nog wel eens wat bemiddelen hoor.

Microkid wijzigde deze reactie 10-11-2019 11:51 (91%)

Veiling: Tweakers Kerstballen

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True