Toon posts:

gek karater op mn lcd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een 4*20 lcd aangesloten via de paralelle poort en als ik een winamp plugin gebruik met een spectrum analyzer worden de hele blokjes een heel blokje met een witte P erin?

weet iemand hoe je dit kan oplossen ?
trouwens, dit heb ik niet bij het lcd proggie van creepy, daar heb ik gewoon hele blokjes

Verwijderd

ja .. die p staat er bij mij ook in ,

ik ging er van uit dat het zo hoorde .
dus ben ook wel benieuwd of het zo hoort.

eigenlijk ben ik allang blij als tie het weer gewoon doet, zie topic : [topic=195589]

• Snurp
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-03-2025

Snurp

aka NICO

Kijk eens of je "costom characters" aan hebt staan in de plug-in. Daar kreeg ik ook problemen mee, deze uitgezet en werkte perfect.

Veni,Vidi, Et carpe ceruesi. (Ik kwam, zag en pakt een biertje) nDus

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 31 juli 2001 23:11 schreef Snurp het volgende:
Kijk eens of je "costom characters" aan hebt staan in de plug-in. Daar kreeg ik ook problemen mee, deze uitgezet en werkte perfect.
welke plugin gebruik je ?

• Snurp
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-03-2025

Snurp

aka NICO

Mail is al onderweg. Maar voor de mensen hier, gebruik LCDPlugin_v0.5pre1 stond op de winamp site (geloof ik, is alweer een tijdje geleden)

Veni,Vidi, Et carpe ceruesi. (Ik kwam, zag en pakt een biertje) nDus

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:27

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Volgens de specs van een HD44780 controller is er 1 karakter dat een vol blokje geeft. Bij de meeste display's is dit echter een ander teken...
Ikzelf heb dit opgelost door hier ook een custom character voor aan te maken..

Custom characters UIT is dus NIET de oplossing.

www.bosselaar.net/lcd

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• Kroetsjov
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
(overleden)
Volgens de specs van een HD44780 controller is er 1 karakter dat een vol blokje geeft. Bij de meeste display's is dit echter een ander teken...
Ikzelf heb dit opgelost door hier ook een custom character voor aan te maken..
Custom characters UIT is dus NIET de oplossing.
het hangt er vanaf welke plugin wordt gebruikt ... de plugin van Markus Zehnder (die 0.5 bla bla) maakt voor de equalizer ook gebruik van custom chars; daarom mag je die dan niet gebuiken!

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:27

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Tja.. das jammer aan zo'n HD44780.. je kan maar 8 costum chars maken geloof ik (ff uit m'n hoofd.. dus ik kan er naast zitten)

Dus horizontale EN verticale balken samen gaat eigenlijk niet.. (ok.. behalve op een 4x40 display omdat die 2 keer een HD44780 controller heeft)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Op donderdag 02 augustus 2001 10:55 schreef Creepy het volgende:
Tja.. das jammer aan zo'n HD44780.. je kan maar 8 costum chars maken geloof ik (ff uit m'n hoofd.. dus ik kan er naast zitten)

Dus horizontale EN verticale balken samen gaat eigenlijk niet.. (ok.. behalve op een 4x40 display omdat die 2 keer een HD44780 controller heeft)
jah dat zij er 8 jah :) ;)
Pagina: 1