Vandaag voor de eerste keer onze nieuwe vaatwasser gebruikt. Op het einde van het programma gaat de deur automatisch open maar die deurvergrendelingsrail trekt niet in. Iemand een idee wat we verkeerd doen, of wat we moeten doen?

The devil is in the details.
Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)
Dit was het, bedank. Ik moest wat hard trekken aan de deur maar was bang om de deur te forceren.Hahn schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 12:46:
Als ik deze video mag geloven kan je gewoon aan de deur trekken en zal die rail daarna vanzelf intrekken:
[YouTube: Twee keer kloppen om vaatwasser-deur te openen - Miele Knock2Open | Keukenstudio Maassluis]
Moest het daar duidelijk instaan zou ik het hier niet vragen.
Hij gaat automatisch weer terug... nadat je de deur zelf verder opent. Want als 'ie direct weer terug zou gaan, dan zou de deur ook weer gelijk sluitensypie schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 12:57:
Sterker nog, net even een handleiding doorgenomen waarin AutoOpen wordt beschreven. Daar staat letterlijk in dat de rail automatisch weer terug gaat. Er wordt niet gesproken over de deur aantrekken nadat deze is open gezet.
Alles kan, maar dat kost waarschijnlijk meer en is ingewikkelder. En wat is precies het probleem met deze oplossingsypie schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 13:02:
Als Miele zoiets kan maken dan kunnen ze het toch ook zo maken dat die rail zelf de deur ontkoppelt en weer intrekt?
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
200 fish found!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq