Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• regi1
  • Registratie: juni 2019
  • Laatst online: 09-11-2019
Hallo allemaal,

Zoals bekend zijn er honderden soorten TV's, nu is mijn oude TV aan vervanging toe en heb ik een budget van rond de 1.000 euro voor de aanschaf van een nieuwe.

Voor mij is het belangrijk dat het een SmartTV is, en deze tussen de 124cm en 145 groot is (diagonaal). Verder is voor mij (uiteraard) de beeldkwaliteit belangrijk en heb ik geen voorkeur voor een merk. Zelf raak ik een beetje het overzicht kwijt en weet ik niet goed waar ik op moet letten tussen al deze verschillende televisies.

Heeft een van jullie misschien een TV rond deze prijsklasse die hij/zij aanbeveelt om aan te schaffen? Of heeft iemand tips waar ik op moet letten bij de aanschaf?

Alvast bedankt voor jullie reacties! :)

Alle reacties

• Falastine
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 15:47

Falastine

Think about my signature...

Check het Oled topic eens. Betere beeldkwaliteit ga je niet vinden en tegenwoordig voor deze prijs te halen.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

• regi1
  • Registratie: juni 2019
  • Laatst online: 09-11-2019
Bedankt voor je reactie! Ik heb net nog even verder gekeken en kwam uit bij deze TV: pricewatch: Sony KD-55XF8599 Zwart

Wat vindt je van bovenstaande?

• Zeehond
  • Registratie: juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP PowerMod / Moderator Witgoed

Plons!

@regi1 voor aankoopadvies hebben we een apart subforum, Consumentenelectronica aankoopadvies. Ik geeft dit topic dus een zetje die kant uit :).

TB -> CEA

select * from Fish;

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 22:22
@regi1 Zoals @Falastine al zegt kijk eens naar OLED.

• Freshouttheoven
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 21:24
regi1 schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 13:40:
Bedankt voor je reactie! Ik heb net nog even verder gekeken en kwam uit bij deze TV: pricewatch: Sony KD-55XF8599 Zwart

Wat vindt je van bovenstaande?
Ik mis eigen inzet.

Waar wil je de tv voor gebruiken? Wat is jouw kijkafstand en kijkpositie? Voorkeur voor bepaalde merken/ besturingssysteem? etc. etc.

Bovenstaande Sony zou ik afraden i.v.m. het IPS paneel waardoor de tv een laag contrast heeft.
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True