Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• aminam
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 16-11 20:01
Op mijn pixel 3 loop ik tegen het extreem vervelende probleem aan dat mijn foto galerij geen foto's kan openen die met de camera app zijn gemaakt. Foto's van voor 2019 worden welk ingeladen net als plaatjes die via whatsapp binnen zijn gekomen.

Wanneer ik een foto maak met de camera app kan ik hem via de thumbnail aantikken, hij wordt vervolgens voor circa 2 seconden weergeven waarna hij verdwijnt en er een grijze achtergrond wordt weergeven. De thumbnail is nu ook verdwenen wanneer ik weer terug ga naar de camera. De foto's worden verder wel gewoon in DCIM opgeslagen. Wat ik al geprobeerd heb;

- android geupdate naar laatste versie (van 5 november, zie geen build nummer staan)
- foto's app geherinstalleerd vanuit store
- app-voorkeuren gereset
- hdr in de camera uitgezet

Heeft iemand nog enig idee wat hier in godsnaam aan de hand is en hoe ik het recht kan zetten zonder mijn hele toestel opnieuw in te moeten stellen? Het internet staat vol met deze symptomen specifiek voor android 10 op pixel maar zonder oplossing die voor mij werkt.

x370 Taichi | R5 3600 | Vega 64 Liquid| Phanteks Evolv atx

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 19:50

rens-br

Moderator Mobile & IN
@aminam heb je mogelijk cloud backup o.i.d. aanstaan in OneDrive, Google Drive, Dropbox?

• Mel33
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 14:01
@aminam herstart jouw Pixel eens

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

• aminam
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 16-11 20:01
Hey, toestel is al geherstart me de laatste android update. Geen verschil helaas.
rens-br schreef op zondag 10 november 2019 @ 09:03:
@aminam heb je mogelijk cloud backup o.i.d. aanstaan in OneDrive, Google Drive, Dropbox?
Google sync staat uit, het wordt met synology cloud station gebackupt

x370 Taichi | R5 3600 | Vega 64 Liquid| Phanteks Evolv atx

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True