Vraag

• loen1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-11 20:01
Hoi,

Ik zoek een vervanger voor de S9, die op het punt staat om op te geven (scherm is gebarsten).

Ik zoek een?
Een Android telefoon, merk maakt niet zo veel uit maar de grootte wel. Ik haat de trend dat de telefoons steeds groter worden. Ik zoek dus een telefoon die niet te groot is. Ik heb nu een Samsung S9 en deze zit ongeveer aan mijn limiet voor wat betreft de grootte

Wat is je budget?
Onder de 750 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Belangrijkste is de camera, deze moet van de boven categorie zijn. Daarnaast gebruik ik de telefoon om muziek en video's te streamen en hedendaagse gebruik (internet en Whatsapp). Daarnaast moet de accu ruim voldoende zijn om de dag doorheen te komen (de accu van de S9 viel erg tegen). Gamen doe ik niet of nauwelijks. Laatste eis is dat deze tegen waterdicht moet zijn

Wat heb je zelf al gevonden?
Een logisch gevolg zou de S10 zijn, maar buiten het feit dat deze weer (iets) groter is, lees ik gemengde reviews over de camera.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

[ Voor 3% gewijzigd door loen1 op 09-11-2019 13:12 ]

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:17
Je kunt filteren hier in de Pricewatch op waterdicht, en formaat wat je wil:
categorie: Smartphones
Mijn advies is dan je te beperken tot toestellen van dit jaar boven de 390 Euro, daar zitten de betere camera's in en kun je nog wel 2 jaar mee door qua updates.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Pixel 3
Sony Xperia XZ2 Premium

[ Voor 61% gewijzigd door Hackus op 09-11-2019 17:21 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Als de S10 te groot is dan is misschien de S10e wel een optie? Kleinere variant van de S10 met een klein aantal voor- en nadelen ten opzichte van de gewone S10.

Ik kan je geen referentiekader of technische advies geven wat betreft de camera maar enkele gemaakte foto's met mijn S10e waren toch goed genoeg om af te drukken op 23x20cm.

[ Voor 35% gewijzigd door Caayn op 09-11-2019 17:34 ]

• loen1
Bedankt voor de reacties, de 10e heb ik blijkbaar over het hoofd gezien, maar hoe is de Accu daarvan? De Huawei p30 moet ook goed zijn, maar is niet waterdicht en heeft geen optische stabilisatie maar heeft wel een goede accu. Lastig, lastig dus ik sta open voor alle tips :)

[ Voor 14% gewijzigd door loen1 op 09-11-2019 18:45 ]

• nieksvd
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 09-11 17:17
P30 pro?

• subwaysurfer
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:56
Pixel 3a. Is niet te groot met hele goede camera, zie product: Google Pixel 3a
Is alleen niet waterdicht.

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-11 09:05
Kijkend naar je wensen en budget zou ik voor de Huawei P30 Pro gaan. Accu is moeilijk leeg te krijgen op een dag en de camera is fantastisch.

PSN ID = Jorco

• loen1
De P30 pro is goed, maar zo groot. Ik ga hem nog in het echt bekijken, maar ik neig nu naar de S10e...

• MarcoWeststrate
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-09-2023
En? Ik heb zelf de p30 pro en ik kan je 1 ding vertellen, die accu ga je niet in 1 dag leeg krijgen. Ben zelf een vrij zware gebruiker en zit savonds nog op 58%. De camera ervan is ook heel goed, zoveel details en diepte in de foto's. Had hem zelf bij t-mobile gekocht met 100 eu cashback, was toen 550 euro. Voor dat geld was er niet veel beter te krijgen werd mij verteld.

• loen1
Ik ben voor de S10e gegaan, vanwege de afmetingen
Pagina: 1